Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Габрово, общ. Габрово, гр. Габрово, пл. Възраждане № 5, п.к. 5300
Код за междуселищно избиране: 066
Телефон за връзка: (066)800200, (066)810642
Факс: (066)800201
Адрес на електронна поща: governor@gb.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на звеното за адм. обслужване е без пракъсване.
Заявяване на услугатаПриемане на документите по електронен път, на хартиен носител или устно.
1. Приемане на заявление, попълнено по образец и изискуемите документи.
2. Проверка на заявлението за задължителни реквизити и формално за пълнота на изискуемите документи.
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - високо
Средство за идентификация - КЕП
Необходими документиЗаявление по образец
Приложения:
1. Документи, легитимиращи заявителя като заинтересовано лице по смисъла на чл. 124а, ал. 5 от ЗУТ:
- Нотариален акт за собственост;
- Договор за концесия;
- Разрешение за строеж;
- Други документи, които са предвидени в специален/и закон/и
2. Съгласувано задание по чл. 125, ал. 6 и ал. 7 от ЗУТ, което да обосновава необходимостта от изработването на плана в съответствие с чл. 124а, ал. 7 от ЗУТ:
- Документ, че заданието е съгласувано с Министерство на околната среда и водите или в съответната регионална инспекция по околната среда и водите (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на околната среда и водите);
- Документ, че заданието е съгласувано с Министерството на културата (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на културното наследство);
- Опорен план
Проверка за редовностПроверка по същество за редовност и пълнота на приложените документи. При редовни документи и окомплектована пълна преписка, се преминава към следващия етап. При непълна преписка на заявителя се съобщава за възникналите грешки и срока за отстраняването им. Производството се прекратява, когато в законовоустановения срок не се отстранят несъответствията.
Създаване на резултатИзвършва се фактическото изпълнение на услугата: Издава се заповед за разрешаване изработването на комплексен проект за инвестиционна инициатива, с която се одобрява заданието за проектиране на ПУП, подпечатва се заданието за проектиране с „Одобрявам”, след което се подписва и подпечатва от Областен управител. Заповедта се изпраща до съответните общини за разгласяване по реда на чл. 124б, ал. 2 от ЗУТ и се публикува на интернет страницата на администрацията.
Получаване на резултатаРезултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
лично от звеното за административно обслужване;
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за устройство на територията