Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Човешки ресурси и ГРАО"
Адрес: обл. Ямбол, общ. Тунджа, гр. Ямбол, гр. Ямбол, пл. "Освобождение" № 1, п.к. 8600
Код за междуселищно избиране: 046
Телефон за връзка: (046)684206
Факс: не
Адрес на електронна поща: contact@tundja.net
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работно време: 8:00 часа до 12:00часа и от 13:00 часа до 17:00часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 г.Чрез попълване на искането за издаване на удостоверението по един от следните начини - електронна поща на мейл contact@tundja.net, обикновена поща на адреса на Община "Тунджа" или на гише за административно обслужване- деловодство и се посочва по какъв начин ще се получи удостоверението - лично/чрез опълномощено лице, по пощата (чрез лицензиран пощенски оператор).
Необходими документи:
1.Искане - Приложение № 1.
2.Документ за самоличност на лицето за справка.
3. Нотариално заверено пълномощно при искане от друго лице.
Електронно предоставяне на услуга: Услугата се предоставя по електронен път на "Единен портал за достъп до електронни административни услуги" чрез следните средства за идентификация:
-Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП)
-Квалифициран електронен подпис (КЕП)
Ниво на осигуреност: Високо
Закон за гражданската регистрация
Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 4 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път