Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Териториално и селищно устройство,благоустройство,комунално стопанство и строителство"
Адрес: обл. Смолян, общ. Баните, с. Баните,
Код за междуселищно избиране: 03025
Телефон за връзка: 22 20
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа
Заявяване на услугата:Административната услуга се предоставя от:
Отдел „Архитектура, устройство на територията, благоустрояване и строителство”
Прием на документи и информация за услугата:В Центъра за административно обслужване;
с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Ел. поща: banite@banite.egov.bg
Тел.за връзка: 03025/22-20;
Работно време: от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа;
Необходими документи:
- Заявление
- Документ за собственост или учредено право на строеж /нотариален акт за покупко-продажба на недвижим имот, нотариален акт за учредяване право на строеж, и др./
- 3 бр. комплекти от одобрените инвестиционни проекти
- Скица /виза/ за проектиране
- Нотариално заверен договор от съсобствениците на имора за съгласие за строежа, съгласно чл.183, ал.1 от ЗУТ
- Необходими разрешения, съгласно чл.144 от ЗУТ
Процедура по предоставяне на услугата:
- Регистриране на искането и предоставяне на клиента входящ номер;
- Пренасочване на преписката към Отдел „АУТБС“ и Гл. архитект за резолюция;
- Главният архитект проверява документацията и при съответствие с всички изисквания, издава разрешение за строеж.
- Изготвяне на обявление за съобщаване на разрешението за строеж на РДНСК (чл.149 от ЗУТ);
- То влиза в сила след 14-дневен срок, ако няма подадени възражения или жалби.
- Получаване на разрешението за строеж по избран от заявителя начин.
Услугата по електронен път може да заявите:през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - значително;
* Средство за идентификация – КЕП, мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща ценаспрямо РЗП на квадратен метър ЗП за сгради; линеен метър за подземни и надземни проводи и съоръжения;
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път