Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Устройство на територията и общинска собственост"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Елена, гр. Елена, гр. Елена, ул. Иларион Макариополски № 24, п.к. 5070
Код за междуселищно избиране: 06151
Телефон за връзка: (06151)6261, 070014283
Адрес на електронна поща: utab@elena.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Непрекъснат режим на работа за ЦАО и МДТ.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗаявяванеНеобходими документи
Заявление (по образец);
Документ за собственост – копие;
Скица на имота от АГКК;
Виза за проектиране;
Удостоверение за наследници (при необходимост);
Влязъл в сила проект на ПУП- ПЗ – 3 екемпляра;
Документ за платена такса
Процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуалния административен акт:
• Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по електронен път;
• Завеждане в Автоматизирана информационна система и изпращане на преписката към кмета на община Елена и отговорния служител;
• Проверка в Информационните масиви на Община Елена;
• Изготвяне на административния акт;
• Получаване на административната услуга/акт по избран от заявителя начин.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно в Центъра за административно обслужване с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор;
По електронен път чрез:
· Портала на електронното управление: https://egov.bg/wps/portal/;
· Система за сигурно електронно връчване: https://edelivery.egov.bg/;
· На e-mail: obshtina@elena.bg, подписан с КЕП.
Начини на получаване на резултата от услугата:
- лично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели; Документът може да бъде изпратен за сметка на получателя:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка.
- по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване.
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронни административни услуги
Ниво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 150.00 лв. / 76.69 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта