Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Териториално и селищно устройство,благоустройство,комунално стопанство и строителство"
Адрес: обл. Смолян, общ. Баните, с. Баните,
Код за междуселищно избиране: 03025
Телефон за връзка: 22 20
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа
Заявяване на услугата:Административната услуга се предоставя от:
Отдел „Архитектура, устройство на територията, благоустрояване и строителство”;
Прием на документи и информация за услугата:В Центъра за административно обслужване:
с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Ел. поща: banite@banite.egov.bg
Тел.за връзка: 03025/22-20;
Работно време: от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа;
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за собственост (отстъпено право на строеж или друго вещно право);
- Удостоверение за наследници (когато документа за собственост е на името на наследодател на заявителя);
- Скица – извадка от действащ ПУП или скица от СГКК;
- Документ за платена такса;
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и изрично нотариално заверено пълномощно;
Процедура по предоставяне на услугата:•Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване.
•Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Отдел „Архитектура, устройство на територията, благоустрояване и строителство”
•Изготвяне на справката и издаване на документа.
Услугата по електронен път може да заявите:през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - значително;
* Средство за идентификация – КЕП, мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за устройство на територията