Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Устройство на територията и общинска собственост"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Елена, гр. Елена, гр. Елена, ул. Иларион Макариополски № 24, п.к. 5070
Код за междуселищно избиране: 06151
Телефон за връзка: (06151)6261, 070014283
Адрес на електронна поща: utab@elena.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Непрекъснат режим на работа за ЦАО и МДТ.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗаявяванеНеобходими документи
1. Заявление по образец;
2. Документ за собственост - копие, освен ако същият е вписан в имотния регистър:
3. Скица на имота;
4. Извадка от действащия ПУП за местността;
5. Удостоверение за наследници – в случаите, когато имотът е придобит по наследство (прилага се само ако наследодателят не е с постоянен адрес на територията на община Елена);
6. Декларация от заявителя за липса на друго алтернативно трасе;
7. Проект на ПУП – 3 екземпляра;
8. Задание за изработване на ПУП, съгласно чл.125 от ЗУТ;
9. Предварително платена такса - обезщетение за ползването на имота - общинска собственост, за преминаване;
10. Становище от РИОСВ Велико Търново;
11. Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
Процедури
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец;
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура на предоставяне на услугата
Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към кмета на Община Елена;
Пренасочване на преписката към дирекция УТОС;
Извършва се проверка на документацията. Преписката се разглежда от ОЕСУТ на Община Елена. При одобрение се препраща към Общински съвет, който дава съгласие за изготвянето на ПУП. След изготвяне на ПУП, същият се одобрява от ОЕСУТ на Община Елена и след това от Общински съвет.
Получаване на одобрения ПУП и заповедта на кмета на община Елена в Центъра за административно обслужване – гише „УТ” или по избрания от заявителя начин.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично от звеното за административно обслужване;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване;
По електронен път на електронна поща
Закон за кадастъра и имотния регистър
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50.00 лв. / 25.56 €50.00 лева (след предварително платена такса за право на преминаване към собственика на служещия имот. Таксата се определя от лицензиран оценител).
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта