Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Общинска служба "Земеделие" - Белоградчик
Адрес: обл. Видин, общ. Белоградчик, гр. Белоградчик, ул. "Княз Борис I" №6, п.к. 3900
Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 093653145 стационарен, платен съгласно тарифата на оператора, който потребителят използва
Адрес на електронна поща: osz_belograd4ik@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Непрекъснат режим на работа на звеното за административно обслужване
Общинска служба "Земеделие" - Брегово
Адрес: обл. Видин, общ. Брегово, гр. Брегово, пл."Централен" № 1, п.к. 3790
Код за междуселищно избиране: 09312
Телефон за връзка: 093122421 стационарен, платен съгласно тарифата на оператора, който потребителят използва
Адрес на електронна поща: osz_bregovo.2000@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Непрекъснат режим на работа на звеното за административно обслужване
Общинска служба "Земеделие" - Видин
Адрес: обл. Видин, общ. Видин, гр. Видин, ул."Рибарска" № 12 ет.3, п.к. 3700
Код за междуселищно избиране: 094
Телефон за връзка: 094601124 стационарен, платен съгласно тарифата на оператора, който потребителят използва
Адрес на електронна поща: osz_vidin@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Непрекъснат режим на работа на звеното за административно обслужване
Общинска служба "Земеделие" - Грамада
Адрес: обл. Видин, общ. Грамада, гр. Грамада, пл."Мико Нинов" № 1, п.к. 3830
Код за междуселищно избиране: 09337
Телефон за връзка: 093372658 стационарен, платен съгласно тарифата на оператора, който потребителят използва
Адрес на електронна поща: osz_gramada@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Непрекъснат режим на работа на звеното за административно обслужване
Общинска служба "Земеделие" - Димово
Адрес: обл. Видин, общ. Димово, гр. Димово, ул."Георги Димитров" № 139, п.к. 3750
Код за междуселищно избиране: 09341
Телефон за връзка: 093412231 стационарен, платен съгласно тарифата на оператора, който потребителят използва
Адрес на електронна поща: osz_dimovo@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Непрекъснат режим на работа на звеното за административно обслужване
Общинска служба "Земеделие" - Кула
Адрес: обл. Видин, общ. Кула, гр. Кула, ул."Възраждане" № 40, п.к. 3800
Код за междуселищно избиране: 0938
Телефон за връзка: 093832123 стационарен, платен съгласно тарифата на оператора, който потребителят използва
Адрес на електронна поща: osz_kulavd@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Непрекъснат режим на работа на звеното за административно обслужване
Офис "Ружинци"
Адрес: обл. Видин, общ. Ружинци, с. Ружинци, ул. "Георги Димитров" № 24 ет 2, п.к. 3930
Код за междуселищно избиране: 0359
Телефон за връзка: 093242361 стационарен, платен съгласно тарифата на оператора, който потребителят използва
Адрес на електронна поща: osz_belograd4ik@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Непрекъснат режим на работа на звеното за административно обслужване
Офис "Макреш"
Адрес: обл. Видин, общ. Видин, гр. Видин, ул."Рибарска" № 12 ет 3, п.к. 3700
Код за междуселищно избиране: 0359
Телефон за връзка: 0882016547 мобилен, платен съгласно тарифата на оператора, който потребителят използва
Адрес на електронна поща: osz_makresh.1976@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Непрекъснат режим на работа на звеното за административно обслужване
Офис "Бойница"
Адрес: обл. Видин, общ. Бойница, с. Бойница, ул."Георги Димитров" № 4, п.к. 3840
Код за междуселищно избиране: 0359
Телефон за връзка: 0882199854 мобилен, платен съгласно тарифата на оператора, който потребителят използва
Адрес на електронна поща: osz_boynica@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Непрекъснат режим на работа на звеното за административно обслужване
офис "Ново село"
Адрес: обл. Видин, общ. Ново село, с. Ново село, ул. "Арх. И. Попов" 92, п.к. 3784
Код за междуселищно избиране: 0359
Телефон за връзка: 093162235
Адрес на електронна поща: osz_novoselo@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Непрекъснат режим на работа на звеното за административно обслужване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
характеристика и необходими документиХарактеристика:
За подпомагане по интервенциите и мерките могат да кандидатстват земеделски стопани, които са регистрирани съгласно чл. 7 от Закона за подпомагане на земеделските производители (ЗПЗП) или по чл. 4, ал. 2 от Закона за тютюна, тютюневите и свързаните с тях изделия.
Лицата подават заявление за подпомагане в Системата за подаване на заявления. Подаването на заявленията за подпомагане в електронна форма става чрез квалифициран електронен подпис (КЕП). Когато определени условия за получаване на подпомагане по интервенциите се доказват с документи, които бенефициентите следва да предоставят на Държавен фонд "Земеделие" (ДФЗ), сканираните копия на документите на хартиен носител и/или електронните документи в оригинал се въвеждат в Системата за подаване на заявления. Съгласно ЗПЗП е необходима предварителна регистрация в системата за електронни услуги (СЕУ)
Системата за подаване на заявления за подпомагане е част от Интегрираната система за администриране и контрол (ИСАК) и съдържа информация, позволяваща да се извършват предварителни проверки за наличието на условията за получаване на подпомагане, към момента на подаване на заявленията по интервенциите и мерките.
Необходими документи
1. заявление по образец;
2. лична карта на кандидата (бенефициента);
3. нотариално заверено пълномощно по образец (при необходимост);
3. актуална банкова сметка на кандидата (бенефициента).
Ред и срокове за подаване и изменение на заявленията за подпомагане За подпомагане може да кандидатстват земеделски стопани, регистрирани съгласно чл. 7 от ЗПЗП, чрез подаване на заявление за подпомагане за съответната календарна година.
Земеделските земи, включени в заявлението за подпомагане, трябва към 31 май на съответната календарна година да са на разположение на земеделските стопани.
Заявленията за подпомагане се подават, а подадените могат да се редактират, през периода от 1 март до 15 май на годината, за която се кандидатства за подпомагане. Когато 15 май е неприсъствен ден, срокът за подаване на заявления за подпомагане изтича в първия следващ работен ден. Заявление за подпомагане може да бъде подадено и редактирано не по-късно от 25 календарни дни след изтичане на срока . Когато 25-ият ден е неприсъствен, крайният срок за подаване на заявления за подпомагане изтича в първия следващ работен ден. Когато кандидатът подаде заявление за подпомагане след изтичане на срока, ДФЗ прилага намалението на плащането, по отношение на всички интервенции и мерки. Всеки кандидат може да подаде само едно заявление за подпомагане за съответната година. Приемът на заявления за подпомагане по интервенциите и мерките се определя със заповед на министъра на земеделието и храните.
Държавен фонд "Земеделие" ежегодно предоставя в индивидуалните профили на кандидатите за подпомагане в СЕУ предварителни данни за заявления за подпомагане. Изпълнителният директор на Държавен фонд "Земеделие" ежегодно одобрява със заповед образец на заявлението за подпомагане.
При подаване на заявленията за подпомагане в срока, кандидатите за подпомагане могат да потвърдят и/или да коригират предварителните данни, след което подписват заявлението за подпомагане. Заявленията за подпомагане и съпровождащите приложения и декларации се подават и подписват лично от кандидата или от упълномощено от него лице с изрично пълномощно с нотариална заверка на подписа по образец, утвърден от изпълнителния директор на ДФЗ.
Когато бъдат установени несъответствия между декларираните данни в заявлението за подпомагане, свързани с условията за подпомагане по заявените интервенции, и данните, установени чрез административни проверки и/или от системата за мониторинг на площ, ДФЗ изпраща информация чрез СЕУ за несъответствията, установени с данни, отнасящи се до 30 септември на годината на кандидатстване. В тези случаи кандидатът за подпомагане може да извърши корекция или да оттегли изцяло или частично подаденото заявление, както и да предостави допълнителна информация не по-късно от 10 октомври на годината на кандидатстване. Корекцията или оттеглянето на заявлението за подпомагане се извършва в Системата за подаване на заявления чрез СЕУ или в съответната областна дирекция на ДФЗ. За несъответствията, установени чрез системата за мониторинг на площ, въз основа на данни, получени след 30 септември, кандидатът не може да извърши корекция на заявлението за подпомагане.
Наредба № 5 от 27.02.2009 г. за условията и реда за подаване на заявления по схеми и мерки за директни плащания (Загл. изм. - ДВ, бр. 14 от 2010 г., в сила от 19.02.2010 г.)
Закон за подпомагане на земеделските производители
Не се заплаща за услугатаНе се заплаща за услугата