Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Проекти"
Адрес: обл. Хасково, общ. Ивайловград, гр. Ивайловград, ул. България 49, п.к. 6570
Код за междуселищно избиране: 03661
Телефон за връзка: (03661)6090, 0885504010, (03661)6528
Факс: (03661)6022
Адрес на електронна поща: obshtina@ivaylovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:30, пълно работно време
Дирекция "Устройство на територията, европроекти и строителство"
Адрес: обл. Хасково, общ. Ивайловград, гр. Ивайловград, ул. България 49, п.к. 6570
Код за междуселищно избиране: 03661
Телефон за връзка: (03661)6090, 0885504010
Факс: (03661)6022
Адрес на електронна поща: obshtina@ivaylovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, С обедна почивка от 12.00 до 13.00 часа
ЗАЯВЛЕНИЕНеобходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
Документ за собственост(по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Удостоверение за наследници (при наследствен имот);
Виза за проектиране или копие от ПУП;
Разрешение за строеж;
Констативен акт за подземни проводи;
Геодезическо заснемане на новоизградения обект;
Платена такса за техническа услуга.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец;
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Проверка (преглед) на попълненото заявление и приложените документи;
Регистриране на заявление и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към отдел Устройство на територията;
Нанасяне на обекта в КП;
Изготвяне и подписване на удостоверението;
Получаване на документа по избран от заявителя начин.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично от Информационен център;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултата от админиративната услугаст;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за кадастъра и имотния регистър
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 40.00 лв. / 20.45 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта