Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел „Архитектура, устройство на територията, благоустрояване и строителство”
Адрес: обл. Смолян, общ. Баните, с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Код за междуселищно избиране: 03025
Телефон за връзка: (03025)22 20
Адрес на електронна поща: banite@banite.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа
Заявяване на услугата:Административната услуга се предоставя от:
Отдел „Архитектура, устройство на територията, благоустрояване и строителство”
Прием на документи и информация за услугата:с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Ел. поща: banite@banite.egov.bg
Тел. за връзка: 03025/22-20;
Работно време: от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа;
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление в свободен текст за обекта;
- Документ за собственост;
- Проект изготвен от правоспособен проектант, съгласуван със съответните контролни органи, със схема на трасето на прокарваното съоръжение или преминаване и обяснителна записка;
- Договори за присъединяване към електропреносната и водоканализационна системи;
- Решение на Комисията по чл.17, ал.1, т.1 от ЗОЗЗ на Областна дирекция "Земеделие", за утвърждаване трасета за проектиране (при прокарване през земеделски имоти)
- Пълномощно когато заявлението се подава от пълномощник;
- Документ за платена такса;
Процедура по предоставяне на услугата:
- Прием на заявлението в Центъра за административно обслужване;
- Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Отдел „Архитектура, устройство на територията, благоустрояване и строителство”;
- След разглеждане и одобряване на схемата (ПУП-план схема) на ОЕСУТ, се изготвя заповед за учредяване право на преминаване (възмездно или безвъзмездно). Архитектът на община Баните я съгласува и се подписва от кмета.
- ПУП-план схемата и заповедта се публикуват на сайта; След влизане в сила, ако няма постъпили възражения се предава на заявителя.
Услугата по електронен път може да заявите:през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - значително;
* Средство за идентификация – КЕП, мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаИзготвя се оценка
Банкова сметка на Община Баните:
Интернешънъл Асет Банк АД клон Смолян
IBAN:BG75 IABG 7491 8400 4599 00
BIC: IABGBGSF
Основание за плащане: Посочете наименованието на услугата.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път