Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Управление на собствеността и стопански дейности"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с. Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233 вътр 122
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: obshtinaruen@mail.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, почивките през този период са съобразени с наличие на клиенти
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Териториално и селищно устройство"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233 вътр 123
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, обедната почивка е съобразена с наличието на клиенти
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Устройство на територията, инвестиционни дейности и екология"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233, вътр.139
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00ч-12.00ч; 13.00ч-17.00ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Местни приходи, данъци и такси"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233, вътр 211
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00ч-17.00ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
изнесини длъжности "Главен архитект"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, ул Пърми май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05959
Телефон за връзка: (05959)2350
Факс: 05944 6476
Адрес на електронна поща: obshtinaruen@mail.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работата с клиенти е през цялото работно време независимо от деня.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Начин на заявяване на услугатаЛично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Информационен център и административно обслужване, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
чрез лицензиран пощенски оператор;
по факс: 05944 6476;
Процедула по предоставяне на услугатаПроверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи.
Регистриране на искането и предоставяне на клиента на входящ номер;
Изготвяне на карта за безплатно паркиране на МПС за хора с увреждания, съгласно Приложение 2 към Закона за движението по пътищата;
Получаване на картата.
Начини за получаванеЛично или чрез упълномощено лице в Информационен център и административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
идентификация за АЕУНиво на сигурност – високо
Средство за идентификация - КЕП
Закон за движението по пътищата
Не се заплаща за услугатаСъгласно Правила за издаване на картата, е безплатна