Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Управление на общинската собственост"
Адрес: обл. Враца, общ. Бяла Слатина, гр. Бяла Слатина, ул. Климент Охридски 68, п.к. 3200
Код за междуселищно избиране: 0915
Телефон за връзка: (0915)882167
Адрес на електронна поща: bslatina@oabsl.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Пълно работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на документиЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Устно в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на МЕУ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2088
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
· Копие от договора за наем или друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта - (по служебен път при вписан Договор в Агенция по вписванията след 2000 г.)
· Документ, удостоверяващ въвеждането в експлоатация на обекта - за въведени в експлоатация обекти след 2014 г. се издава по служебен път.
· Нотариално заверено пълномощно, когато заявлението се подава от пълномощник-оригинал.
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ КАТЕГОРИЗАЦИЯТА В СРОК:
· 60 работни дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· По електронен път чрез ССЕВ.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ВИ БЪДЕ НАПРАВЕНА КАТЕГОРИЗАЦИЯТА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
За услугата се заплаща таксаВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
За разглеждане на документи за категоризиране на заведения за хранене и развлечения (самостоятелни или прилежащи към места за настаняване – ресторанти, заведения за бързо обслужване, питейни заведения, кафе-сладкарници и барове:
а) до 20 места за сядане - 75 лв.;
б) от 21 до 50 места за сядане - 125 лв.;
в) от 51 до 100 места за сядане - 250 лв.;
г) от 101 до 150 места за сядане – 400лв.;
д) от 151 до 250 места за сядане - 600 лв.;
е) от 251 до 300 места за сядане – 700лв.;
ж) над 300 места за сядане - 1000 лв.
За вписване в НТР на заведения за хранене и развлечения (самостоятелни или прилежащи към места настаняване) – ресторанти, заведения за бързо обслужване, питейни заведения, кафе-сладкарници и барове:
а) до 20 места за сядане - 75 лв.;
б) от 21 до 50 места за сядане - 125 лв.;
в) от 51 до 100 места за сядане - 250 лв.;
г) от 101 до 150 места за сядане – 400лв.;
д) от 151 до 250 места за сядане - 600 лв.;
е) от 251 до 300 места за сядане – 700лв.;
ж) над 300 места за сядане - 1000 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой