Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Силистра, общ. Силистра, гр. Силистра, , п.к. 7500
Код за междуселищно избиране: 086
Телефон за връзка: 818823
Факс: (086)086818851
Адрес на електронна поща: dgeorgiev@ss.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на Звено "Административно обслужване" в областната администрация Силистра е от 9,00 до 17,30 часа.
Необходими документи при заявяване на услугатаЗаявление; Удостоверение за идентичност на имота от съответната община по всички предходни планове; Актуална скица на имота, когато за съответната територия липсва кадастрална карта; Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
Забележки:
1. Упълномощеният представител прилага пълномощно/договор за правна защита и съдействие;
2. При необходимост могат да бъдат изискани допълнителни документи.
Проверка за редовност на искането
ПРОВЕРКА ЗА РЕДОВНОСТ НА ИСКАНЕТО
Проверка по същество за редовност и пълнота на приложените документи. При редовни документи и окомплектована пълна преписка, се преминава към следващия етап. При непълна преписка на заявителя се изпраща съобщение с възникналите грешки и срокът за отстраняването им. Когато в законово установения срок не се отстранят несъответствията, производството се прекратява.
Създаване на резултат
СЪЗДАВАНЕ НА РЕЗУЛТАТ
Удостоверение за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността
Предоставяне на резултата от изпълнението на услугата
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА РЕЗУЛТАТА ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА УСЛУГАТА
Удостоверение за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността., което се предоставя на заявителя с придружително писмо.
Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата:
- Лично от Център за административно обслужване;
- По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения
- В Системата за сигурно електронно връчване.
Ниво на сигурност и средство за електронна идентификация при предоставяне на електронни административни услугиНиво на сигурност - високо.
Средство за идентификация - КЕП.
Закон за държавната собственост
Закон за обезщетяване на собственици на одържавени имоти
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 15.00 лв. / 7.67 €
За бърза услуга 22.50 лв. / 11.50 €
Сагласно Тарифа за таксите, които се събират по Закона за държавната собственост.
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:
За обикновена услуга 15.00 лв. / 7.67 €
За бърза услуга 22.50 лв. / 11.50 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път на сметка BG90STSA93003101614501
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта