Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Враца, общ. Враца, гр. Враца, бул. Демокрация № 1, п.к. 3000
Код за междуселищно избиране: 092
Телефон за връзка: (092)66-14-29
Факс: (092)66-31-18
Адрес на електронна поща: obl-vr@vratsa.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, От 09.00 ч. - 17.30 ч.
Заявяване на услугатаЗаявяването на административната услуга може да бъде направено:
- лично в Центъра за административно обслужване в Областна администрация Враца;
- чрез упълномощен представител;
- чрез пощенски оператор;
- на e-mail: obl-vr@vratsa.government.bg
Необходими документи:
1.Окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ;
2.Договори с експлоатационни дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
3.Документ от АГКК за изпълнението по чл. 175, ал. 5 от ЗУТ;
4.Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
?Плащането е извършено по електронен път (отбележете със знак , когато плащането е извършено по електронен път).
По електронен път:
1. Със заявление по електронна поща;
2. Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
3. Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
4. Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги;
Средствата за електронна идентификация:
Възможност на гражданите и организациите да се идентифицират и автентикират посредством квалифициран е-подпис и ПИК на НОИ.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаТарифа No 14 за таксите, които се събират от МРРБ и областните управители - чл.28, ал 9 от:
30 % от таксата за одобряване на инвестиционен проект
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта