Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Ловеч, гр. Ловеч, ул. Търговска № 43, п.к. 5500
Код за междуселищно избиране: 068
Телефон за връзка: 068 600 180, 068 600 003
Факс: 068 600 174
Адрес на електронна поща: governor@lovech.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на работещите в Областна администрация Ловеч е 8 часа дневно от 09,00 ч. до 17,30 ч. с обедна почивка 30 минути от 12,00ч. до 12,30 ч. Центъра за административно обслужване на Областна админстрация Ловеч е с работно време от 09,00 ч. до 17,30 ч., без прекъсване.
Собственик на процеса и участници
- Счетоводител в дирекция АПОФУС – собственик на процеса;
- Деловодство – Център за административно обслужване на гражданите – ЦАО;
- Главен счетоводител в дирекция АПОФУС;
- Директор дирекция АПОФУС;
- Областен управител.
Условия за стартиране на процеса• Получено заявление за издаване на УП-2;
• Издадена заповед за прекратяване на трудово/служебно правоотношение.
Стъпки в процеса1. Преглед на получените документи;
2. Регистриране на полученото заявление за издаване на УП-2 в деловодната система „Акстър“, сканиране и прикачване на приложените документи;
3. Насочване на заявлението за издаване на УП-2. Областен управител насочва заявлението за издаване на УП-2 към директор дирекция АПОФУС, който го насочва към счетоводител в дирекция АПОФУС за изготвяне на УП-2;
4. Извършване на справка. При спазване на нормативните изисквания за издаване на УП-2, счетоводител в дирекция АПОФУС извършва справката за осигурителен стаж и осигурителен доход в разплащателните ведомости в зависимост от периода – на хартиен носител или в софтуерните продукти „ТРЗ“ и/или „Граждански договори“. При наличие на извънреден труд счетоводителят извършва справка в заповеди за полагане на извънреден труд и книги за отчитане на извънредния труд, а при наличие на неплатен отпуск в заповеди за неплатен отпуск;
5. Издаване на УП-2 на хартиен носител. Счетоводителят попълва УП-2 по образец в 2 екземпляра, след което го представя на главен счетоводител и областен управител за подпис и в ЦАО за печат и изходящ номер;
6. Предаване на изготвеното УП-2. В зависимост от волята на завителя, изготвеното УП-2 се получава на гише в ЦАО или се изпраща с обратна разписка чрез лицензиран оператор на пощенска услуга;
7. След получаване на УП-2 от заявителя или връщане на обратната разписка се приключва преписката в деловодната система „Акстър“.
Образци, документи и формуляри, които се използват в хода на административната процедура
- Документ за самоличност;
- Нотариално заверено пълномощно;
- Удостоверение за наследници;
- Документ за удостоверяване на трудов/служебен стаж;
- Заявление за издаване на УП-2;
- Заповед за прекратяване на трудово/служебно правоотношение;
- Разплащатели ведомости;
- Заповеди и Книги за отчитане на извънреден труд;
- Заповеди за неплатен отпуск;
- УП-2;
- Обратна разписка.
Кодекс за социално осигуряване
Наредба за пенсиите и осигурителния стаж