Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Местни данъци и такси"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Карлово, гр. Карлово, ул."Парчевич" №8 а, п.к. 4300
Код за междуселищно избиране: 0335
Телефон за връзка: (0335)54693, 54695, 0897/098991, 0893/406108
Адрес на електронна поща: mdt@karlovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:15 до 17:00, Отдел "Местни данъци и такси" работи с непрекъсваем режим на работа.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугата ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
- адрес: гр. Карлово, ул. Парчевик 8а
- електронен адрес: e-uslugi@karlovo.bg
- телефон за връзка:
- 0335 54 593
- 0335 54 596
- 0897/098991,
- 0893/406108
* всички обаждания се таксуват спрямо тарифния план на абоната.
- работно време: от 08:15 ч. до 17:00 ч. - без прекъсване
Необходими документи:
1. Заявление /по образец/
2. Документ за самоличност /на титуляра, на родител /настойник, попечител за малолетни и непълнолетни лица//;
3. Нотариално заверено пълномощно при поискване от друго лице;
Начини на заявяване на услугата:
- В отдел Местни данъци и такси лично или чрез упълномощено лице.
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: e-uslugi@karlovo.bg
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - ниво IV: Извършване на сделки или трансакции по услуги от ниво III, включващи онлайн разплащане или доставка.
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.karlovo.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване – e-uslugi@karlovo.bg;
г) вид на услугата - първична;
д) Средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност
- Ниво на осигуреност - високо;
- Средство за идентификация - КЕП
Начини на получаване на резултата от услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- На посочен от вас е-мейл адрес
- Чрез системата за сигурно електронно връчване
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
Данъчно-осигурителен процесуален кодекс
За услугата се заплаща ценаЗа хартиено получаване
Такса физически лица:
1 ден - 10,00 лв.
5 дни - 7,00 лв.
7 дни - 5,00 лв.
Такса юридически лица:
1 ден - 15,00 лв.
5 дни - 8,00 лв.
7 дни - 6,00 лв.
Съдия изпълнител:
7 дни - 30 лв.
20 дни - 20 лв.
По електронен път
Такса физически лица:
1 ден - 9,00 лв.
5 дни - 6,30 лв.
7 дни - 4,50 лв.
Такса юридически лица:
1 ден - 13,50 лв.
5 дни - 7,20 лв.
7 дни - 5,40 лв.
Съдия изпълнител:
7 дни - 27,00 лв.
20 дни - 18,00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път