Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Архитектура и териториално устройство"
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Септември, гр. Септември, гр. Септември ул. "александър Стамболийски4 №37а, п.к. 4490
Код за междуселищно избиране: 03561
Телефон за връзка: (03561)7011
Факс: (03561)7799
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, стандартно
ЗаявяванеСъс Заявление по образец.
Необходими документи за стартиране на процедурата
1. Заявление по образец;
2. Скица;
3. Документ за собственост;
Забележка: При необходимост могат да бъдат изисквани и допълнителни документи.
Процедури1. Преписката се регистрира в деловодната система.
2. Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата.
3. Издаване на Удостоверение.
Начини на получаване на резултата от услугата
1. Лично от Информационния център (ИЦ)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
3. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга
4. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща
5. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 25.00 лв. / 12.78 €Наредба за определяне и администриране на такси и цени на услуги на територията на община Септември от 08.05.2024г.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път