ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Тетевен, гр. Тетевен 5700, пл.„Сава Младенов”№ 9, в сградата на Община Тетевен.
Работно време: от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: mayor@teteven.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
067852200 / вътрешен 126
067852200/ вътрешен 128
067852200/ вътрешен 129
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
7 дни – 22 лв.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
1. Копие от документа за ползване на обекта, представляващ място за настаняване, когато обектът не е собствен на заявителя /копие от договора за наем или от друг договор от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответна туристическа дейност в обекта/ или копие от нотариален акт, когато обектът е собствен.
2. Изрично пълномощно в оригинал, когато заявлението-декларация се подава от пълномощник.
3. За категоризиране на апартаментни хотели към заявлението-декларация се прилага и опис на апартаментите, включени в капацитета на обекта, като за всеки апартамент се посочва номер, етаж, собственик и срок на договора, от който е видно, че лицето има право да го управлява като туристически обект.
4. В заявлението- декларация задължително се декларира, че за обекта е издаден документ, удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация или друг документ, удостоверяващ законността на обекта при спазване изискванията на Закона за устройство на територията, като се посочва № и дата на документа.
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
https://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/45986
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: mayor@teteven.bg, подписан с КЕП.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ , с ПИК на НОИ или КЕП, на https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2089?mId=352&cP=1&q=2089
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата:
Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво)
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: https://www.teteven.bg/index.php/e-uslugi
Интернет адрес за служебно заявяване: mayor@teteven.bg. Заявлението трябва да е подписано с КЕП от заявителя или оправомощено за целта лице.
ЕЛЕКТРОНЕН АДРЕС ЗА ПРЕДЛОЖЕНИЯ ВЪВ ВРЪЗКА С УСЛУГАТА:
mayor@teteven.bg
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;