Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно обслужване,материално-техническо обезпечаване и отбранително-мобилизационна подготовка"
Адрес: обл. Габрово, общ. Габрово, гр. Габрово, гр. Габрово, пл. Възраждане 3, п.к. 5300
Код за междуселищно избиране: 066
Телефон за връзка: 066/818 400
Адрес на електронна поща: signalAO@gabrovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:15, Отдел АО, МТО и ОМП е с работно време от 8.30 ч. до 17.15 ч. и обедна почивка от 12.15 до 13.00 ч.
ЦАО работят с потребители от 8.30 ч до 17.15 ч. без прекъсване.
ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА
Необходими документи:
1. Заявление по образец;
2. Документ за собственост;
3. Удостоверение за наследници /при необходимост - издава се служебно/;
4. Актуална скица на имота, издадена от: за имоти в регулация - от АГКК при наличие на одобрена кадастрална карта; за земи със сменено предназначение - от общинска служба „Земеделие и гори” или скица от АГКК при наличие на одобрена кадастрална карта; /валидност - 6месеца от издаването им/;
5. Копие от действащ устройствен план;
6. Скица с предложение за изменението на действащия план;
7. Становище от РИОСВ – В.Търново;
8. Становище от Регионална здравна инспекция - Габрово /или Министерство на здравеопазването/ за случаите, в които е необходимо установяване на хигиенно-защитна зона;
9. Становище от Министерство на културата за защитени територии и обекти на културното наследство;
10.Квитанция за платена цена за услуга;
ИЗПЪЛНЕНИЕ НА УСЛУГАТАИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЦЕДУРАТА ПО ЗУТ
Начини на получаване на резултата от услугата
Лично от звеното за административно обслужване
Чрез лицензиран пощенски оператор на aдрес:...................................., като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
-като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
-като вътрешна куриерска пратка;
-като международна препоръчана пощенска пратка.
По електронен път на електронна поща……………………………………………………..……..
Чрез Системата за сигурно електронно връчване /в профил, регистриран в Информационната система за сигурно електронно връчване като модул на Портала на електронното управление по смисъла на Закона за електронното управление/.
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронни административни услуги
Ниво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП
Закона за устройство на територията
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаТакса:
- за изменение на устройствен план, когато от одобряването на действащия са минали до 5 години – 150 лв. / 76,69 euro
- за изменение на устройствен план, когато от одобряването на действащия са минали повече от 5 години – 100 лв / 51,13 euro
- за земеделска земя – 150 лв. / 76,69 euro
- за част от населено място без план – 50 лв. / 25,56 euro
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път