Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел „Административно-правно обслужване”
Адрес: обл. Смолян, общ. Баните, с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Код за междуселищно избиране: 03025
Телефон за връзка: (03025)22 20
Адрес на електронна поща: banite@banite.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедната почивка на служителите в администрацията е от 12:00 до 13:00 часа, когато в служебните помещения и в ЦАО има потребители, те се обслужват без почивка, а в края на работното време до приключване на тяхното обслужване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Прием на документи и информация за услугата:В Центъра за административно обслужване:
с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Ел. поща: banite@banite.egov.bg
Тел. за връзка: 03025/22-20;
Работно време: от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа;
Необходими документи:•Заявление по образец
•Съдебно решение
•Декларация
Услугата по електронен път може да заявите:през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - високо;
* Средство за идентификация - КЕП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП) или мобилен електронен подпис.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.