Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел „Административно-правно обслужване”
Адрес: обл. Смолян, общ. Баните, с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Код за междуселищно избиране: 03025
Телефон за връзка: (03025)22 20
Адрес на електронна поща: banite@banite.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедната почивка на служителите в администрацията е от 12:00 до 13:00 часа, когато в служебните помещения и в ЦАО има потребители, те се обслужват без почивка, а в края на работното време до приключване на тяхното обслужване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугата:Административната услуга се предоставя от:
Отдел „Административно-правно обслужване”
Прием на документи и информация за услугата:В Центъра за административно обслужване;
с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Ел. поща: banite@banite.egov.bg
Тел. за връзка: 03025/22-20;
Работно време: от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа;
Необходими документи:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Решение на съда или административен акт за промяна, допълнение, вписване или отбелязване в съставения вече акт.
- Официални документи;
Процедура по предоставяне на услугата:
- Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване.
- Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката в Отдел „Административно-правно обслужване”;
- Проверка в локалната и национална информационна система по гражданска регистрация, в регистъра за населението, в семейните регистри и в личните регистрационни картони (ЛРК);
- При постановено съдебно решение или административен акт за промяна, допълнение, вписване или отбелязване в съставения вече акт длъжностното лице по гражданското състояние вписва новото съдържание на данните в определеното за целта място в акта - графа "Бележки". Записват се датата и името на длъжностното лице и се полагат подпис и печат на общината или кметството;
Услугата по електронен път може да заявите:през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - високо;
* Средство за идентификация - КЕП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП) или мобилен електронен подпис.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси