Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Враца, общ. Враца, гр. Враца, бул. Демокрация № 1, п.к. 3000
Код за междуселищно избиране: 092
Телефон за връзка: (092)66-14-29
Факс: (092)66-31-18
Адрес на електронна поща: obl-vr@vratsa.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, От 09.00 ч. - 17.30 ч.
Заявяване на услугатаЗаявяването на административната услуга може да бъде направено:
- лично в Центъра за административно обслужване в Областна администрация Враца;
- чрез упълномощен представител
- чрез пощенски оператор;
- на e-mail: obl-vr@vratsa.government.bg
Необходими документи:
1.Оценка на съответствието по чл. 142 от ЗУТ;
2.Документи по чл. 143 и 144 от ЗУТ;
3.Документ, удостоверяващ строителната стойност на обекта;
4.Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
По електронен път:
1. Със заявление по електронна поща;
2. Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
3. Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
4. Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги;
Средствата за електронна идентификация:
Възможност на гражданите и организациите да се идентифицират и автентикират посредством квалифициран е-подпис и ПИК на НОИ.
Закон за устройство на територията
Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на МРРБ и от областните управители
За услугата се заплаща таксаТарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители - чл. 28, ал. 4
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта