Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, п.к. 2500
Код за междуселищно избиране: +359 078
Телефон за връзка: (+359 078)55 06 70
Факс: (+359 078)55 06 90
Адрес на електронна поща: delovodstvo@kn.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:30, ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ:
адрес: гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" №44, партер;
работно време: от 9.00 до 17.30 часа без прекъсване;
e-mail: delovodstvo@kn.egov.bg;
телефон: (+359 078) 55 06 70, стационарен платен, според тарифите на оператора
ЗаявяванеЗаявяването на административната услуга може да бъде направено:
- лично или чрез упълномощен представител в звеното за административното обслужване на гражданите - Областна администация Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, партер;
- чрез лицензиран пощенски оператор;
- по електронен път;
- устно на място в звеното за административното обслужване на гражданите - Областна администация Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, партер;
Необходиви документи:
1. Заявление по образец;
2. Препис от скица на устройствен план, респективно карта за възстановена собственост, когато няма влязла в сила кадастрална карта.
ИзпълнениеИзпълнението на услугата се извършва в срок от 7 дни.
Процедурата по предоставяне на административната услуга включва:
1. Приемане на документите, преглед и идентифициране на заявителя;
2. Регистриране на заявление в деловодната система;
3. Въвеждане на данните от заявлението, сканиране и прикачване на приложени документи;
4. Резолиране на заявлението и насочване към изпълнител;
5. Проверка за редовност и пълнота на заявлението за предоставяне на административната услуга;
6. Изготвяне и изпращане на съобщение за нередовност и непълнота на заявлението за предоставяне на административна услуга (ако такива са установени) до заявителя;
7. Извличане на информация и генериране на документ;
8. Преглед, подписване и подпечатване на изготвения документ;
9. Класиране на подписания документ в преписката;
10. Уведомяване на заявителя за издадения документ;
11. Приключване на преписката в деловодната система;
12. Предаване на документа на заявителя;
13. Актуализиране на преписката с информация от обратната разписка.
Получаване
Удостоверението се получава по начин, изрично заявен в заявлението, от потребителя на услугата:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор, при изрично отбелязан и посочен адрес в заявлението и деклариране, че пощенските разходи са за сметка на заявителя;
- по електронен път на електронна поща.
Информация за конкретна преписка може да се получи от страна на потребителите на услуги, посредством справка за движението на преписката им на място в звеното за административно обслужване, на телефон 078/55-06-70 Деловодство, на е-поща delovodstvo@kn.egov.bg
Средства за електронна идентификацияниво на сигурност- високо
средство за идентификация- КЕП
Закон за държавната собственост