ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Тетевен, гр. Тетевен 5700, пл.„Сава Младенов”№ 9, в сградата на Община Тетевен.
Работно време: от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: mayor@teteven.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
067852200 / вътрешен 126
067852200/ вътрешен 128
067852200/ вътрешен 129
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
ЦЕНА:
14 дни – изчисляема
1. от действащ ПУП - ПР до формат А3 - 15,00 лв.
2. Комбинирана скица до формат А3 - 25,00 лв.
3. от действащ ПУП - ПР- формат А2 - 25,00 лв.
4. Комбинирана скица - формат А2 - 35,00 лв.
5. от действащ ПУП - ПР- формат А1 - 35,00 лв.
6. Комбинирана скица - формат А1 - 45,00 лв.
7. от действащ ПУП - ПР- формат А0 - 45,00 лв.
8. Комбинирана скица - формат А0 - 55,00 лв.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
1.Документи за собственост (нотариален акт, договор за покупко-продажба, ОПС и др.);
2.Удостоверение за наследници (при необходимост) /
3. Нотариално заверено пълномощно при представителство на собственика от друго лице;
4. Актуална скица – оригинал, издадена от СГКК;
5. Други (при необходимост)
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
https://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/45109
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: mayor@teteven.bg, подписан с КЕП.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ , с ПИК на НОИ или КЕП, на https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2027?mId=352&cP=1&q=2027
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата:
Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво)
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: https://www.teteven.bg/index.php/e-uslugi
Интернет адрес за служебно заявяване: mayor@teteven.bg. Заявлението трябва да е подписано с КЕП от заявителя или оправомощено за целта лице.
ЕЛЕКТРОНЕН АДРЕС ЗА ПРЕДЛОЖЕНИЯ ВЪВ ВРЪЗКА С УСЛУГАТА:
mayor@teteven.bg
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;