Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2062 Регистриране и въвеждане на строежи в експлоатация, издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация за видовете строежи от IV и V категория

      Строежите от четвърта и пета категория се въвеждат в експлоатация въз основа на удостоверение за въвеждане в експлоатация от органа, издал разрешението за строеж, след проверка на комплектуваността на документите и регистриране въвеждането на строежа в експлоатация, като по преценка на органа може да се извърши и проверка на място. Удостоверенията за въвеждане в експлоатация се публикуват в Единен публичен регистър по устройство на територията на интернет страницата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 177, ал. 3
    • Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнение на строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти - чл. 177, ал. 3
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Безсрочно
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • РДНСК
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Не подлежи на обжалване
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ЗАЯВЕНАТА УСЛУГА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА ТЕТЕВЕН.

  • Ограничения и условности:
    •  

      При заявяване на административната услуга гражданите и организациите се идентифицират чрез следните средства: Квалифициран електронен подпис /КЕП/, ПИК на НАП, ПИК на НОИ. Идентифицирането е надлежно, при подаване на заявление за административната услуга през Единният портал за достъп до електронни административни услуги се приема.

      При електронна автентикация с квалифициран електронен подпис е необходимо да съдържа информация за ЕГН в съответствие с § 1, т. 22 от допълнителните разпоредби на Закона за електронното управление при условията на § 5 от Наредбата за общите изисквания към инф. системи, регистрите и електронните адм. услуги.

       

       

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
отдел "Административно, правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Тетевен, гр. Тетевен, пл. Сава Младенов № 9, п.к. 5700
Код за междуселищно избиране: 0678
Телефон за връзка: (0678)52200
Факс: (0678)52170
Адрес на електронна поща: mayortn@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, работното време е без прекъсване по график
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане