Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2100 Издаване на разрешение за поставяне на рекламно-информационни елементи

      Издаване на разрешение за поставяне на рекламно-информационни елементи
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 57, ал. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • до 14 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • До промяна в обстоятелствата
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Какво е необходимо да приготвя предварително?
      За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:

       

      Заявление за издаване на разрешение.
      Документ за собственост - копие или писмено съгласие от собственика на имота. Ако е необходимо трябва да се приложи и удостоверение за наследници.
      За сгради в режим на етажна собственост е необходимо решение на общото събрание на етажните собственици.
      За имоти държавна собственост е необходимо писмено съгласие от ведомството или организацията, стопанисващи имота.
      Договор за наем /учредено право на ползване/.
      Конструктивно становище или проект, ако е необходимо.
      Визуализация на РИЕ.
       

      Рекламно-информационните елементи се поставят на територията на общината след одобрен проект.

      В зависимост от вида на РИЕ, съдържанието на комплекта от документи в проекта може да е различно. За повече информация - свържете се с експерти от общинска администрация.

      ИСКАНЕ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
      ·      Лично или чрез упълномощено лице (в случаите, когато не се подава от данъчно задълженото лице) в „Център за административно обслужване“ Дирекция  „УТЕОП“

      ·   Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, на адрес https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/technical-infrastructure/8b33d65f-206e-4a36-ac18-d517433e8884

      -Технологии за електронна идентификация на гражданите и организациите при заявяване на е-услуги:

      ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ КВАЛИФИЦИРАН Е-ПОДПИС

      ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ СИСТЕМАТА “ ЕАВТЕНТИКАЦИЯ“, ПОДДЪРЖАНА ОТ ДАЕУ

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      ·  Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·  По електронен път на точно упомената електронна поща.

      ·  Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      o             Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

      o             Като вътрешна куриерска пратка.

      o             Като международна препоръчана пощенска пратка.

       

  • Ограничения и условности:
    • Кметът на общината, към която е подадено заявлението издава разрешение за поставяне на рекламно-информационни елементи (РИЕ) на територията на общината, съответно:

      рекламни съоръжения;
      информационни съоръжения;
      монументално-декоративни  съоръжения.
       

      За кого е предназначена услугата:
      За всеки, който иска да постави рекламно-информационни елементи на територията на общината.

       

      Разрешение не е необходимо за поставяне на безплатни съобщения за културни, спортни, хуманитарни и образователни прояви. Те се поставят само на определените за това места.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Антоново, гр. Антоново, бул. "Тузлушки герой" №26, п.к. 7970
Код за междуселищно избиране: 06071
Телефон за връзка: 06071 2222, +359884038339
Факс: 06071 2428
Адрес на електронна поща: ob_antonovo@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време на Центъра за административно обслужване е без прекъсване. Мобилният телефон за връзка на граждани с ЦАО e +359884038339 с тарифа според общите условия на А1
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане