Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Враца, общ. Враца, гр. Враца, бул. Демокрация № 1, п.к. 3000
Код за междуселищно избиране: 092
Телефон за връзка: (092)66-14-29
Факс: (092)66-31-18
Адрес на електронна поща: obl-vr@vratsa.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, работното време на Центъра за административно обслужване е без прекъсване.
Заявяване на административната услугаНачини за заявяване
1.1. Попълва се заявление по образец и се подава:
· лично от заявителя в Центъра за административно обслужване;
· лично от заявителя чрез лицензиран пощенски оператор;
· чрез упълномощен представител в Центъра за административно обслужване.
1.2. Устно заявяване лично от заявителя в Центъра за административно обслужване, при което служителят съставя протокол.
1.3. По електронен път
· Със заявление по електронна поща obl-vr@vratsa.government.bg;
· Чрез Системата за електронен обмен на съобщения (СЕОС);
· Чрез Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ);
· Чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги.
Средствата за електронна идентификация са:
· Квалифициран електронен подпис (КЕП);
· Персонален идентификационен код (ПИК) на НОИ.
Необходими документи
· Заявление;
· Справка за имота от кадастралната карта и кадастралните документи;
· Удостоверение за вписаните обстоятелства по Закона за търговския регистър - за държавните предприятия;
· Документи, които удостоверяват обстоятелствата за поправка на акта за държавна собственост.
Заплащане на такса
За административната услуга не се заплаща такса.
Проверка за редовност на искането
· Извършва се проверка за редовност и пълнота на приложените документи;
· При редовни документи и окомплектована преписка се преминава към следващия етап;
· При установени нередности заявителят се уведомява за отстраняване им в тридневен срок;
· Ако в указания срок несъответствията не се отстранят, производството се прекратява.
· Срокът за произнасяне започва да тече от датата на отстраняване на нередовностите.
Срок за предоставяне
от 14 дни до 1 месец, съгласно чл. 57, ал. 1 и ал. 5 от АПК.
Изпълнение на услугата
При установяване на явна фактическа грешка в акт за държавна собственост се съставя акт за поправка на акта.
Предоставяне на резултата от изпълнението на услугата
Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата:
• Лично от Центъра за административно обслужване;
• По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
• Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
• Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
• Чрез упълномощен представител в Центъра за административно обслужване.
Закон за държавната собственост
Правилник за прилагане на Закона за държавната собственост