Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2115 Одобряване изменението на кадастрален план

      Кадастралните планове и регистрите (разписните списъци) към тях, одобрени по реда на отменените Закон за единния кадастър на Народна Република България и Закон за териториално и селищно устройство и по реда на § 40 от ПЗР на Закона за изменение и допълнение на Закона за кадастъра и имотния регистър (ДВ, бр. 36 от 2004 г.), се поддържат от общинската администрация, като в тях се отразяват всички настъпили изменения в недвижимите имоти, по определен ред. Измененията се одобряват със заповед на кмета на общината, а за градовете с районно деление - на кмета на района.
  • На основание на:
    • Закон за кадастъра и имотния регистър - §. 4, ал. 1, т. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочно
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • За да заявите услугата, трябва да подадете заявление по образец.

       Допълнителни документи:
       Документ за собственост;
      Доказателства относно непълнотата или грешката (геодезически измервания, комбинирана скица и др.);
      Скица-проект за изменение на кадастралния план.
      Удостоверение за наследници (при необходимост) – издава се служебно.

      В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и изрично нотариално заверено пълномощно

      ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      Лично или чрез упълномощено лице в ЦАО
      Чрез лицензиран пощенски оператор.
      На e-mail: ob_antonovo@abv.bg; info@antonovo.bg
      По факс на телефон: 06071/ 2428
      Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
      Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, на адрес https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/cadastral-activities/058919db-9245-47c9-bb8d-02e8056781fc


      Технологии за електронна идентификация на гражданите и организациите при заявяване на е-услуги:
      ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ КВАЛИФИЦИРАН Е-ПОДПИС
      ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ СИСТЕМАТА “ ЕАВТЕНТИКАЦИЯ“, ПОДДЪРЖАНА ОТ ДАЕУ

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      ·  Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·  По електронен път на точно упомената електронна поща.

      ·  Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
      Като вътрешна куриерска пратка.
      Като международна препоръчана пощенска пратка.

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УСЛУГАТА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

       

  • Ограничения и условности:
    • Услугата Ви дава възможност да заявите отстраняване на непълноти и грешки в кадастралните карти и регистри (например неточно нанесени граници на поземлен имот).

       

      Когато непълнотите или грешките са свързани със спор за материално право, те се отстраняват след решаването му по съдебен ред.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Антоново, гр. Антоново, бул. "Тузлушки герой" №26, п.к. 7970
Код за междуселищно избиране: 06071
Телефон за връзка: 06071 2222, +359884038339
Факс: 06071 2428
Адрес на електронна поща: ob_antonovo@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време на Центъра за административно обслужване е без прекъсване. Мобилният телефон за връзка на граждани с ЦАО e +359884038339 с тарифа според общите условия на А1
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане