Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2063 Издаване на констативни протоколи и удостоверения за степен на завършеност на строежи

      Издаване на констативни протоколи и удостоверения за степен на завършеност на строежи
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 181, ал. 2
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 4, ал. 3
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • експерт в дирекция УТЕОП
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • За да заявите услугата, трябва да подадете следните документи:
       

      Заявление по образец
      Документ за собственост (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
      Одобрени строителни книжа (проекти, стр. р-ия и др.) - (по служебен път);
      Акт обр. 14 за приемане на конструкцията
      Удостоверение за актуално състояние (само за фирми) – (по служебен път).

      ИСКАНЕ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      Устно в Центъра за административно обслужване.
      Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
      Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/building-reconstruction/7e0afebc-b047-44c0-9266-90732bcb59b9

       На e-mail: ob_antonovo@abv.bg

      ТЕХНОЛОГИИ ЗА ЕЛЕКТРОННА ИДЕНТИФИКАЦИЯ НА ГРАЖДАНИТЕ И ОРГАНИЗАЦИИТЕ ПРИ ЗАЯВЯВАНЕ НА Е-УСЛУГИ:

      ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ КВАЛИФИЦИРАН Е-ПОДПИС
      ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ СИСТЕМАТА “ ЕАВТЕНТИКАЦИЯ“, ПОДДЪРЖАНА ОТ ДАЕУ

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      По електронен път на точно упомената електронна поща.
      Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      o             Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

      o             Като вътрешна куриерска пратка.

      o             Като международна препоръчана пощенска пратка.

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Антоново, гр. Антоново, бул. "Тузлушки герой" №26, п.к. 7970
Код за междуселищно избиране: 06071
Телефон за връзка: 06071 2222, +359884038339
Факс: 06071 2428
Адрес на електронна поща: ob_antonovo@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време на Центъра за административно обслужване е без прекъсване. Мобилният телефон за връзка на граждани с ЦАО e +359884038339 с тарифа според общите условия на А1
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане