Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2005 Учредяване на еднократно право на прокарване и/или преминаване на съоръжение на техническата инфраструктура през имот-общинска собственост

      Учредяване на еднократно право на прокарване и/или преминаване на съоръжение на техническата инфраструктура през имот-общинска собственост
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 192; чл. 193
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • експерт в дирекция УТЕОП
  • Срок за предоставяне:
    • 30 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Какво е необходимо да приготвя предварително?
      За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
       

      Заявление по образец
      Документ за собственост - (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.);
      Проект изготвен от правоспособен проектант, съгласуван със съответните контролни органи, със схема на трасето на прокарваното съоръжение или преминаване и обяснителна записка;
      Договори за присъединяване към елекропреносната и водоканализационна системи;
      Решение на Комисията по чл. 17, ал.1, т.1 от ЗОЗЗ на Областна дирекция „Земеделие“, за утвърждаване трасета за проектиране (при прокарване през земеделски имоти).

      ИСКАНЕ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      Устно в Центъра за административно обслужване.
      Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
      Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-rights/civil-rights-authentication/be740290-42bf-4b0b-90cf-087f64ca4a05 

      ТЕХНОЛОГИИ ЗА ЕЛЕКТРОННА ИДЕНТИФИКАЦИЯ НА ГРАЖДАНИТЕ И ОРГАНИЗАЦИИТЕ ПРИ ЗАЯВЯВАНЕ НА Е-УСЛУГИ:

      ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ КВАЛИФИЦИРАН Е-ПОДПИС
      ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ СИСТЕМАТА “ ЕАВТЕНТИКАЦИЯ“, ПОДДЪРЖАНА ОТ ДАЕУ

      Как ще получа резултата?
      Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини: 
      лично от звеното за административно обслужване; 
      чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга; 
      по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване. 

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Антоново, гр. Антоново, бул. "Тузлушки герой" №26, п.к. 7970
Код за междуселищно избиране: 06071
Телефон за връзка: 06071 2222, +359884038339
Факс: 06071 2428
Адрес на електронна поща: ob_antonovo@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време на Центъра за административно обслужване е без прекъсване. Мобилният телефон за връзка на граждани с ЦАО e +359884038339 с тарифа според общите условия на А1
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане