Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2099 Справки (устни и писмени) от кадастралните планове и разписните списъци към тях

      Общинската администрация извършва при поискване от граждани или заинтересовани страни (писмено или устно) услуги с данни от кадастралните планове и разписните списъци към тях, като предоставя официални документи и справки в електронна форма и/или в писмен и графичен вид. Официалните документи са скици, схеми, скици-проекти, извлечения от кадастралните планове и разписните списъци към тях, удостоверения и копия от данни и материали.
  • На основание на:
    • Закон за кадастъра и имотния регистър - чл. 55, във връзка с
    • Преходни и заключителни разпоредби - §. 4
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • експерт в Дирекция "УТЕОП"
  • Срок за предоставяне:
    • веднага
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Какво е необходимо да приготвя предварително?
      За да ползвате услугата, трябва да подадете заявление по образец.

       

      Допълнителни документи:
       Удостоверение за наследници при наследствен имот (по служебен път);
      Документ за собственост на имота;
      Актуална скица на имота.

      ИСКАНЕ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      Устно в Центъра за административно обслужване.
      Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
      Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес:https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/cadastral-activities/772a60d3-efe8-4d53-94d8-f4c5125d17eb
       На e-mail: ob_antonovo@abv.bg

      ТЕХНОЛОГИИ ЗА ЕЛЕКТРОННА ИДЕНТИФИКАЦИЯ НА ГРАЖДАНИТЕ И ОРГАНИЗАЦИИТЕ ПРИ ЗАЯВЯВАНЕ НА Е-УСЛУГИ:

      ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ КВАЛИФИЦИРАН Е-ПОДПИС
      ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ СИСТЕМАТА “ ЕАВТЕНТИКАЦИЯ“, ПОДДЪРЖАНА ОТ ДАЕУ

       

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      По електронен път на точно упомената електронна поща.
      Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      o             Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

      o             Като вътрешна куриерска пратка.

      o             Като международна препоръчана пощенска пратка.

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ отговор на заявлението , ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

       

       

  • Ограничения и условности:
    • Какво представлява услугата?
      Общинската администрация извършва при поискване от граждани или заинтересовани страни (писмено или устно) услуги с данни от кадастралните планове и разписните списъци към тях, като предоставя официални документи и справки в електронна форма и/или в писмен и графичен вид. Официалните документи са скици, схеми, скици-проекти, извлечения от кадастралните планове и разписните списъци към тях, удостоверения и копия от данни и материали.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Антоново, гр. Антоново, бул. "Тузлушки герой" №26, п.к. 7970
Код за междуселищно избиране: 06071
Телефон за връзка: 06071 2222, +359884038339
Факс: 06071 2428
Адрес на електронна поща: ob_antonovo@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време на Центъра за административно обслужване е без прекъсване. Мобилният телефон за връзка на граждани с ЦАО e +359884038339 с тарифа според общите условия на А1
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане