Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2107 Издаване на удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес

      Издаване на удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 96; чл. 99
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 23
    • Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация - чл. 138, ал. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Срок за предоставяне:
    • един ден
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • до промяна на адреса
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Ще Ви бъде издадено  удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес.

       Кой може да заяви услугата:  
       • Лицето, за което се отнася удостоверението за постоянен адрес;
      • Упълномощено лице след представяне на нотариално заверено изрично пълномощно;
      • Законни представители.
       Заявителят или изрично упълномощено лице подава попълнен образец  Адресна карта за настоящ адрес, с приложените документи в административното звено, отговорно за предоставяне на услугата, към Общинска администрация.
      Адресната регистрация се извършва веднага, когато адресът е включен в националния класификатор на настоящите и постоянни адреси в Р България, а при заявяване на адрес, който не е включен в националния класификатор услугата се извършва в срок до 7 работни дн

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. Видин, общ. Кула, гр. Кула, ул. Възраждане 38, п.к. 3800
Код за междуселищно избиране: 09383
Телефон за връзка: 0938-3-37-71
Факс: (09383)3-20-25
Адрес на електронна поща: obshtina@kula.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Без обедна почивка
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане