Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. Видин, общ. Кула, гр. Кула, ул. Възраждане 38, п.к. 3800
Код за междуселищно избиране: 09383
Телефон за връзка: 0938-3-37-71
Факс: (09383)3-20-25
Адрес на електронна поща: obshtina@kula.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Без обедна почивка
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаЗаявителят подава следните документи:
- искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението по образец;
- попълнена адресна карта по образец;
- документ за собственост на жилището, договор за наем или друг документ, доказващ собствеността или ползването на имота, договор за настаняване в специализираните институции;
- декларация на основание чл.92, ал.3 от ЗГР (по образец) за съгласие от собственика на жилището;
- декларация на основание чл.92, ал.6 от ЗГР (по образец).
Начин на заявяванеСъс заявление на гише в център за административно обслужване
По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
Получаване на резултат от АУРезултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
лично от звеното за административно обслужване;
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 10 лв.
По електронен път – 9,00лв.
Банкова сметка на Община Кула в
ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК АД
IBAN: BG 02 IABG 7496 8407 4407 01
BIC: IABGBGSF
с код за плащане на такса административни услуги: 448007
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път