Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
"Административно-информационно обслужване и ГРАО"
Адрес: обл. София, общ. Етрополе, гр. Етрополе, гр. Етрополе, пл. "Девети септември" № 1, п.к. 2180
Код за междуселищно избиране: 0720
Телефон за връзка: (0720)/68233, стационарен телефон, стандартна тарифа, съгласно абонаментния план на потребителя
Адрес на електронна поща: delovodstvo@etropolebg.com
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Център за административно обслужване
Отдел "Териториално и селищно устройство и кадастър"
Адрес: обл. София, общ. Етрополе, гр. Етрополе, пл"Девети септември" №1, п.к. 2180
Код за междуселищно избиране: 0720
Телефон за връзка: 0720/68239, 0720/68250
Адрес на електронна поща: obstina@etropolebg.com
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00 ДО 13:00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ПроцедураНеобходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление (по образец);
Копие от документ за собственост;
Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на
наследодател на заявителя);
Пълномощно (когато заявлението се подава от пълномощник);
Скица за проектиране;
Проект за ПУП – 3 бр. папки;
Цифров модел на проекта в DWG, DXF, или CAD4 формат;
Заповед или Решение за разрешение за изработване на ПУП / изменение на ПУП;
Писмени становища на експлоатационните дружества;
Предварителни договори за прехвърляне на собственост, с нотариално заверени
подписи (когато има ПУП, разрешен в условията на чл.17, ал.2, т.2 и т.3 или чл.15, ал.3
от ЗУТ);
Становище на РИОСВ (при необходимост);
Забележка: За одобряване само на проект за ПУП-план за регулация се подава Заявление (по образец) - Заявление за одобряване на проект за ПУП-план за регулация и се прилагат същите документи.
Изисквания:
- Искането се подава лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено изрично пълномощно;
- Резултатът от услугата се получава лично от заявителя или от изрично посочено от него лице, от упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице или по електронен път.
Процедура по предоставяне на услугата:
- Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по обявените начини;
- Завеждане в деловодната система;
- Проверка на приложените към заявлението документи за съответствие с нормативните изисквания и за установяване на законосъобразността им;
- Проверка за извършено плащане по услугата;
- Извършване на процедури по обявяване на ПУП;
- Разглеждане на ПУП на заседание на ЕСУТ;
- Изготвяне на заповед за одобряване на ПУП;
- Обявяване на заповедта за ПУП до всички заинтересовани лица;
- Получаване на одобрения ПУП.
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на:www.etropole.bg
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: delovodstvo@etropolebg.com, подписан с КЕП.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://unifiedmodel.egov.bg/wps/portal/unified-model/for-citizens-and-businesses/active-e-admin-services/municipal-services/
Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Етрополе, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес:
https://etropole.bg/bg/administrativni-uslugi
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата: Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво);
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.etropole.bg;
Интернет адрес за служебно заявяване: delovodstvo@etropolebg.com. Заявлението трябва да е подписано с КЕП от заявителя или оправомощено от него лице.
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 200.00 лв. / 102.26 €За всяко следващо разглеждане от ОЕСУТ
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта