Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 1102 Регистрация и заверка на лична здравна книжка

      Заверяването се извършва чрез поставяне на име и подпис на длъжностно лице-здравен инспектор, определен със Заповед на директора. Личната здравна книжка се регистрира в РЗИ по местонахождение на обекта на месторабота или по постоянен адрес на лицето след извършване на предварителните медицински прегледи и изследвания.
  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Здравеопазване
    • На основание на:
      • Наредба № 15 от 27.06.2006 г. за здравните изисквания към лицата, работещи в детските заведения, специализираните институции за деца и възрастни, водоснабдителните обекти, предприятията, които произвеждат или търгуват с храни, бръснарските, фризьорските и козметичните салони - чл. 4, ал. 3
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Определени със заповед на директора на Столична РЗИ длъжностни лица
    • Срок за предоставяне:
      • Заверката се извършва в деня на подаване на документите или в рамките на 3 (три) работни дни при заявяване чрез лицензиран пощенски оператор
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Безсрочен
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на здравеопазването
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Пред съответния Административен съд
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Заявителят на услугата може да обжалва по реда на Административнопроцесуалния кодекс пред съответния Административен съд в 14-дневен срок от съобщаване на заинтересованите лица за издаването на индивидуалния административен акт или в едномесечен срок от изтичането на срока, в който административният орган е бил длъжен да се произнесе.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
    Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Сердика, ул. Враня 20, п.к. 1233
    Код за междуселищно избиране: 02
    Телефон за връзка: (02)8130400
    Адрес на електронна поща: priemna@srzi.egov.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работното време на ЦАО е без прекъсване за обедна почивка. Всеки работен ден с изключение на официалните празници.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане