Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно -правно обслужване, Гражданска регистрация на населението, Информационни технологии и Електронно управление
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Септември, гр. Септември, гр.Септември, ул. "Александър Стамболийски" №37а, п.к. 4490
Код за междуселищно избиране: 03561
Телефон за връзка: (03561)035617027
Адрес на електронна поща: muniiciipality@septemvri.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, регламентирана обедна почивка 12:00 до 13:00 часа
ЗаявяванеЗаявителят попълва адресна карта за настоящ адрес.
Издаване на удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес Необходими документи за стартиране на процедурата
1. Адресна карта за настоящ адрес – Приложение № 15 към чл.138, ал.2 от Наредба № РД-02-20-9 от 21 май 2012г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация
2. Документ за самоличност;
3. Документ за платена такса;
4. Документ за собственост, документи за ползване на имота за жилищни нужди, включително договор за предоставяне на социална услуга от резидентен тип и договор за настаняване в специализираните институции, други документи, доказващи собствеността или ползването на имота;
5. Писмено съгласие на собственик, когато заявителят не е собственик, чрез декларация по образец по чл. 92 от ЗГР;
6. Пълномощно в случаите, когато адресната карта се подават от упълномощено лице.
Забележка: При необходимост могат да бъдат изисквани и допълнителни документи.
ПроцедураЗаявителят или упълномощено лице подава заявление ( по образец ).
Регистриране на заявлението.
Проверка на данните в електронния личен регистрационен картон (ЕЛРК).
Изготвяне и подписване на удостоверението.
Предоставяне на удостоверението на заявителя.
Начини на получаване на резултата от услугата
1. Лично от Информационния център (ИЦ)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
3. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга
4. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща
5. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
Закон за гражданската регистрация
Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г., изм., бр. 69 от 11.09.2012 г., в сила от 11.09.2012 г.)
Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 10.00 лв. / 5.11 €
За бърза услуга 20.00 лв. / 10.23 €
За експресна услуга 30.00 лв. / 15.34 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път