Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2075 Издаване на удостоверение за семейно положение, съпруг/а и деца

      Издаване на удостоверение за семейно положение, съпруг/а и деца
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1; чл. 106, ал. 1, т. 1, във връзка с; чл. 5, т. 4
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 12
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 14
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • обикновена-7дни; бърза-2дни; експресна- 24 часа
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно -правно обслужване, Гражданска регистрация на населението, Информационни технологии и Електронно управление
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Септември, гр. Септември, гр.Септември, ул. "Александър Стамболийски" №37а, п.к. 4490
Код за междуселищно избиране: 03561
Телефон за връзка: (03561)035617027
Адрес на електронна поща: muniiciipality@septemvri.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, регламентирана обедна почивка 12:00 до 13:00 часа
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане