Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Враца, общ. Враца, гр. Враца, бул. Демокрация № 1, п.к. 3000
Код за междуселищно избиране: 092
Телефон за връзка: (092)66-14-29
Факс: (092)66-31-18
Адрес на електронна поща: obl-vr@vratsa.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, От 09.00 ч. - 17.30 ч.
Заявяване на услугатаЗаявлението по образец се подава в Центъра за административно обслужване или по пощата.
Необходимите документи за извършване на услугата са подробно описани в образеца на заявлението:
1.Удостоверение за идентичност на имота от съответната община по всички предходни планове;
2.Актуална скица на имота, когато за съответната територия липсва кадастрална карта;
3.Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
По електронен път:
1. Със заявление по електронна поща;
2. Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
3. Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
4. Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги;
Средствата за електронна идентификация:
Възможност на гражданите и организациите да се идентифицират и автентикират посредством квалифициран е-подпис и ПИК на НОИ.
Заплащане на услугата1. Заплащането става на място в Центъра за информация и административни услуги.
2. По банков път, като се представи платежното нареждане.
обикновена услуга - от 7 работни дни - 15.00 лв. - за всеки имот
бърза услуга – до 3 работни дни - 22.50 лв. - за всеки имот
Изпълнение на услугатаУслугата се изпълнява от Дирекция АКРРДС. При необходимост от допълнителни документи срокът започва да тече след окомплектоване на преписката.
Предоставяне на резултата от изпълнението на услугата
Удостоверение за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността., което се предоставя на заявителя.
Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата:
- Лично от Центъра за административно обслужване;
- По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения
- В Системата за сигурно електронно връчване.
Закон за държавната собственост
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 15 лв.
За бърза услуга 22.5 лв.
Плащане по банков път или на място в Центъра за административно обслужване в Областна администрация –Враца
обикновена услуга - от 7 работни дни - 15.00 лв. - за всеки имот
бърза услуга – до 3 работни дни - 22.50 лв. - за всеки имот
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта