Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Враца, общ. Бяла Слатина, гр. Бяла Слатина, гр. Бяла Слатина, ул. Климент Охридски 68, п.к. 3200
Код за междуселищно избиране: 0915
Телефон за връзка: (0915)882122
Факс: (0915)82914
Адрес на електронна поща: bslatina@oabsl.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Непрекъснат режим на работа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на исканетоЗа да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
Искане за издаване на документ.
В зависимост от качеството, в което действате, може да са Ви необходими допълнително някои от следните документи:
Документ, удостоверяващ наличието на законното представителство.
Нотариално заверено изрично пълномощно.
Съдебно удостоверение.
Удостоверение от административен орган.
Удостоверение от съда или досъдебен орган.
Заплащане на таксаВ зависимост от вида услуга е необходимо да заплатите съответната такса.
Издаване и връчване на удостоверениетоВ зависимост от посоченият начин на получаване - връчване на резултата от услугата на заявителя.
Начини на получаване на резултата от услугатаРезултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
лично от звеното за административно обслужване;
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
по електронен път.
Закон за гражданската регистрация
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 8.00 лв. / 4.09 €
За бърза услуга 16.00 лв. / 8.18 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път