Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1870 Издаване на здравно заключение за съгласуване на инвестиционен проект

      Регионалните здравни инспекции извършват оценка на съответствието със здравните изисквания на инвестиционни проекти и проектни разработки по искане на физически или юридически лица и изготвят здравно заключение.
  • На основание на:
    • Закон за здравето - чл. 35; чл. 34
    • Наредба № 36 от 21.07.2009 г. за условията и реда за упражняване на държавен здравен контрол - чл. 19, ал. 1
    • Закон за устройство на територията - чл. 142, ал. 5, т. 7
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Директор
  • Срок за предоставяне:
    • В 14-дневен срок от подаване на заявлението
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Здравното заключение, издадено по тази процедура, е валидно до настъпване на изменение в обстоятелствата и данните за инвестиционният проект, за който е издадено. Изменения на инвестиционният проект, в цялост или частично по-време на строителството се съгласуват по тази същата процедура, като се входират само измененията. В този случай се издава ново Здравно заключение, отнасящо се само за измененията
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Министър на здравеопазването
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Пред съответният Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Заявителят на услугата може да обжалва по реда на Административнопроцесуалния кодекс пред съответния Административен съд в 14-дневен срок от съобщаване на заинтересованите лица за издаването на индивидуалния административен акт или в едномесечен срок от изтичането на срока, в който административният орган е бил длъжен да се произнесе.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Сердика, ул. Враня 20, п.к. 1233
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)8130400
Адрес на електронна поща: priemna@srzi.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работното време на ЦАО е без прекъсване за обедна почивка. Всеки работен ден с изключение на официалните празници.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане