Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, ул. Княз Александър Батенберг I №7, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: 823 409 - стационарен (централа), 0877 813 960 - мобилен, (тарифират се на цената на един градски разговор или съгласно Вашия тарифен план)
Факс: (064)823 304 - факс и гласова поща извън работното време
Адрес на електронна поща: rzi@rzi-pleven.com
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка от 12:00 до 12:30 часа.
Център за административно обслужване е с непрекъсваем режим на работа от 8:30 до 17:00 часа.
В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на работното време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
Предоставяне на достъп до обществена информацияПРОЦЕДУРА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ в РЗИ-Плевен
Административно обслужване – “фронт” офис
Дирекция АПФСО, отдел АСД:
главен специалист
телефон: 064/823409
адрес: гр. Плевен, ул.Княз Александър Батенберг І №7, ет.1
e-mail: rzi@rzi-pleven.com
приемно време: всеки работен ден
8:30 – 17:00 ч.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯТА:
Съгласно чл.28 от ЗДОИ до 14 дни от датата на постъпване на заявката. Срокът може да бъде удължен при условията на чл.29-31 от ЗДОИ.
ПРОЦЕДУРА:
Заявление за достъп до обществена информация се подава в установеното за РЗИ работно време от 8.30 ч. до 17.00 ч. в звеното за административно обслужване на РЗИ – гр. Плевен, ул. Княз Александър Батенберг І №7, Звено за административно обслужване, или по поща/куриер.
Заявлението може да се подаде и по електронен път на адрес на e-mail: rzi@rzi-pleven.com
Обществена информация се предоставя след издадено решение на директора на РЗИ-Плевен за предоставяне на достъп до обществена информация.
Във връзка с чл.13 ал.2 и чл.37 ал.1 т.1 от Закона за достъп до обществена информация се ограничава достъпа до информация представляваща служебна тайна.
Формите за предоставяне на достъп до обществена информация са:
− преглед на информацията – оригинал или копие или чрез публичен общодостъпен регистър;
− устна справка;
− копия на материален носител;
− копия, предоставени по електронен път, или интернет адрес, където се съхраняват или са публикувани данните.
Преглед на документите се извършва в конферентната зала на инспекцията, а фактическото предоставяне на обществената информация се извършва в ЗАО на инспекцията с приемо – предавателен протокол, след представяне на документ за платени разходи, определени по реда на Заповед № ЗМФ – 1472 / 29.11. 2011 г. на Министъра на финансите.
Разходите се заплащат в касата на РЗИ – Плевен или по банкова сметка:
IBAN – BG87UBBS80023110739610
BIC – UBBSBGSF
ОББ АД ПЛЕВЕН
Закон за достъп до обществена информация
За услугата се заплаща ценаИнформацията предоставена по електронен път не се заплаща;
Предоставената информация поискана на материален носител се заплаща, съгласно по Наредба № Н-1 от 7 март 2022 г. за определяне на нормативи за заплащане на разходите по предоставяне на обществена информация, обнародвата в ДВ бр. 22/18.03.2022 г.
IBAN – BG87UBBS80023110739610
BIC – UBBSBGSF
ОББ АД ПЛЕВЕН
***При плащане по банков път задължително да се посочва основание за плащането
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта