Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
отдел "Административно, правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Тетевен, гр. Тетевен, пл. Сава Младенов № 9, п.к. 5700
Код за междуселищно избиране: 0678
Телефон за връзка: (0678)52200
Факс: (0678)52170
Адрес на електронна поща: mayortn@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, работното време е без прекъсване по график
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
2037 Издаване на удостоверение за сключен граждански брак - дубликатПодаване на заявление по образец
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:Средства за електронна идентификацияЗаявяването на електронна административна услуга се извършва чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги.
За да заявите тази електронна услуга е необходимо да притежавате валидно средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ или електронен подпис /КЕП/ и профили в системите на еФорми, еВръчване и еПлащане.
Информация за предоставяне на услугатаИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Тетевен, гр. Тетевен 5700, пл.„Сава Младенов”№ 9, в сградата на Община Тетевен.
Работно време: от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: mayor@teteven.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
067852200 / вътрешен 126
067852200/ вътрешен 128
067852200/ вътрешен 129
Служители ГРАО
067852200/ вътрешен 130
067852200/ вътрешен 131
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, 3 дни за обикновена услуга и 1 за експресна услуга
ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Искане по образец;
Нотариално заверено пълномощно /при необходимост/.
Забележка: Необходимо е да се посочи годината на сключване на гражданския брак и трите имена на съпруга/та.
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2037?mId=352&cP=1&q=2037
Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на Oбщина Тетевен, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес: https://www.teteven.bg/index.php/e-uslugi
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата: Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво).
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.teteven.bg;
Интернет адрес за служебно заявяване: mayor@teteven.bg. Заявлението трябва да е подписано с КЕП от заявителя или оправомощено от него лице.
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 3.5 лв.
За експресна услуга 7 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път