Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2278 Присъждане на екомаркировката на ЕС

      Схемата за екомаркировка на ЕС е предназначена да популяризира продукти, които имат високи екологични показатели и допринасят за намаляване на отрицателното въздействие върху околната среда, здравето, климата и природните ресурси.
  • На основание на:
    • Закон за опазване на околната среда - чл. 132, чл.137 и чл.138
    • Регламент (ЕО) № 66/2010 на Европейския парламент и на Съвета от 25 ноември 2009 година относно екомаркировката на ЕС (Текст от значение за ЕИП) - чл. 9
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Министър на околната среда и водите
  • Срок за предоставяне:
    • 2 месеца за разглеждане на пълнотата на документацията
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • до изтичането на срока на действие на критериите съгласно Решението на ЕК за съответната продуктова група.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Министър на околната среда и водите
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Министър на околната среда и водите
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Не се издава акт.

  • Ограничения и условности:
    • Услугата може да бъде предоставена само за продукти и услуги, за които има разработени критерии за присъждане на екомаркировката на ЕС, публикувани с Решение на ЕК.

      При електронно заявяване на услугата, гражданите и организациите се идентифицират с КЕП. Средството за електронна идентификация е с ниво на осигуреност „високо“ по смисъла на чл. 8 от Регламент 910/2014.

      Възможност за подаване на заявления в Министерство на електронното управление през Системата за сигурно електронно връчване и през Портал за централизирано заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на адрес:

      https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/ministerstva/uslugi-82/2278

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Екологична оценка, оценка на въздействието върху околната среда и предотвратяване на замърсяването"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 22, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)940 6501
Адрес на електронна поща: edno_gishe@moew.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работнота време е от 09:00 часа до 17:30 часа.
Дирекция "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, бул. "Княгина Мария Луиза" № 22, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)940 6501
Адрес на електронна поща: svetlakoeva@moew.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работно време от 9:00 часа до 17:30 часа.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане