Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2079 Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес

      Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 95; чл. 98
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 22, ал. 2
    • Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация - чл. 138, ал. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмета на общината или определени с негова заповед длъжностни лица
  • Срок за предоставяне:
    • 3 дни, 1ден
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • До промяна на ПА
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Секретар на Общината
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Областен управител на Софийска област или Административен съд София област
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • В 14-дневен срок пред Областен управител за административно обжалване

      В 14-дневен срок пред АССО за съдебно обжалване

      Обжалването се извършва по реда на АПК

      Мълчаливият отказ се обжалва в 1-месечен срок

  • Ограничения и условности:
    •  

      Спазват се изискванията на Закона за гражданската регистрация за брой регистрирани на един адрес.

      За едно лице в базата данни трябва да има един постоянен  адрес

      При регистриране по ПА в жилище, собственост на друго лице - изисква се съгласно Закона за гражданската регистрация попълнена от собственика декларация-съгласие и копие на документ за собственост

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно обслужване
Адрес: обл. София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. Независимост 1, ет.1 Център за административно обслужване, тел. 0725/68610 ; 68640 ; 68641 ; 68642 с работно време 08.00ч.-17.00ч. без прекъсване., п.к. 2100
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68610 отдел Административно обслужване - Началник отдел инж.Ваня Велкова, (0725)68640; 68641 ; 68642 отдел Административно обслужване, (0725)68644 - Мл. експерт Публични комуникации, медии и събития, (0725)68636 отдел АО - ГРАО
Адрес на електронна поща: cao@elinpelin.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Административно обслужване на ЮЛ и ФЛ чрез Центъра за административно обслужване /ЦАО/на Община Елин Пелин, вкл. и служба ГРАО. ; Осъществява деловодната дейност. Поддържа функционирането на системите в съответствие с междун. стандарт ISO 9001. Осъществява общата организация по обмена на документи чрез системата на електронен обмен на документи и Системата за сигурно електронно връчване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане