Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Сердика, ул. Враня 20, етаж 2, п.к. 1233
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)813 04 13
Адрес на електронна поща: priemna@srzi.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работното време на ЗАО е без прекъсване за обедна почивка. Всеки работен ден с изключение на официалните празници.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Предмет на услугатаС извършването на настоящата услуга се цели да се установи дали в проектираната устройствена зона предвидените дейности отговарят на здравните изисквания
Заявявител на услугатаФизически или юридически лица с интерес от предоставяната административна услуга
Необходими документи и начин на подаванеНеобходими документи:
1. Заявление по образец;
2. Одобрен проект за подробен устройствен план;
3. Скица на имота от Агенция по кадастъра;
4. Становище и/или заповед на кмета на съответната община и Решение на Общинския съвет, оригинал или копие, заверено за вярност;
5. Документ за платена такса.
Съобразно наличните технически възможности на заявителя, писменото уведомление могже да се подаде по:
- електронен път на адрес: priemna@srzi.bg
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги, предоставяни от Столична РЗИ: https://srzi.bg/bg/elektronni-administrativni-uslugi
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес 1233 гр. София, ул. „Враня“ № 20 (разходите за доставка са за сметка на заявителя на услугата);
- в Звеното за административно обслужване (Приемна) на ул. „Враня“ № 20, етаж 2
Услугата може да бъде заявена и устно пред служителя в Звеното за административно обслужване. Устното заявяване на услугата се отразява в протокол по образец Протоколът се подписва от заявителя и длъжностното лице от Звеното за административно обслужване, което го е съставило.
Вътрешен ход на процедуратаСлед приемане на документите, служител от звеното за административно обслужване, прави регистрация в деловодната система и ги представя на директор Столична РЗИ за резолюция.
След резолюция на директора на Столична РЗИ и директора на дирекция „Обществено здраве”, в срок от два дни от постъпване на заявлението, секретарят на Експертния съвет по „Трудова медицина и здравно-техническа експертиза” на Столична РЗИ проверява комплекта документи и завежда преписката в дневник по здравно-техническа експертиза, след което се изготвя писмено експертно становище.
Всяка преписка се представя на заседание на Експертния съвет по „Трудова медицина и здравно-техническа експертиза” със съответното експертно становище на специалиста, който я е разгледал. След решение на Експертния съвет по „Трудова медицина и здравно-техническа експертиза” неговият секретар изготвя здравно заключение за съответствие със здавните изисквания в 3 екземпляра – за заявителя, за Звеното за административно обслужване (Приемна) и за архив на Експертния съвет по „Трудова медицина и здравно-техническа експертиза” на Столична РЗИ.
Контролът по изпълнение и спазване на реда за издаване на здравно заключение за съответствие със здравните изисквания е на директор дирекция „Обществено здраве”.
Начин на получаване на резултата
- В Звеното за административно обслужване (Приемна) на ул. „Враня“ № 20, етаж 2 лично или срещу предоставено нотариално заверено пълномощно;
- чрез вътрешна или международна препоръчана пощенска пратка от лицензиран пощенски оператор на предварително посочен от заявителя точен адрес, като разходите за изпращането са за сметка на заявителя. Разходите за доставка за територията на Република България се заплащат при самата доставка, а в случай на международна пратка – при подаване на заявлението;
- по електронен път с електронен подпис
Закон за устройство на територията
Наредба № 36 от 21.07.2009 г. за условията и реда за упражняване на държавен здравен контрол
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 55 лв.Държавна такса в размер на: 55 лв., съгласно Тарифа за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол и Националните центрове по проблемите на общественото драве по Закона за здравето.
Начин на плащане:
- в брой на място в Звеното за административно обслужване (Приемна) на ул. „Враня“ № 20, етаж 2
- чрез ПОС терминал на място в Звеното за административно обслужване (Приемна) на ул. „Враня“ № 20, етаж 2
- с банков превод, в който е цитирана административната услуга
БАНКОВА СМЕТКА НА СТОЛИЧНА РЗИ
Банка: УниКредит Булбанк – клон Батенберг
IBAN: BG13 UNCR 9660 3120 6694 11
BIC: UNCRBGSF
ЕИК: 176034554
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път