Заявител на услугата
- лицата, които са открили обект с обществено предназначение на територията на област Ямбол,
- лицата, които извършват дейност с транспортни средства за обществен превоз или с транспортни средства със специално предназначение.
Необходими документи
- Заявление по образец.
Начин на подаване на необходимите документи
Подайте необходимите документи лично или чрез упълномощено лице. Заявлението за предоставяне на административната услуга може да бъде подадено:
- на място в Центъра за административно обслужване на РЗИ - Ямбол - писмено или устно;
- на електронна поща: rzi-yambol@mh.government.bg;
- чрез лицензиран пощенски оператор;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване;
Исканията, внесени устно, се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило. РЗИ - Ямбол приема устни искания в рамките на времето за работа с посетители, а писмени искания - в рамките на работното си време. Исканията, подадени по пощата, по електронна поща, чрез ССЕВ или по друг технически възможен начин преди изтичане на даден срок, макар и извън работното време на органа, се смятат подадени в срок. В последния случай, сроковете за вземане на решение от РЗИ – Ямбол започват да се броят от следващия работен ден. Устното искане, което е отразено в протокол, задължително трябва да бъде окомплектовано с документите, необходими за предоставяне на административната услуга.
Заявления и документи могат да се подават и по електронен път с електронен подпис на адрес: rzi-yambol@mh.government.bg
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
- ниво на предоставяне на услугата - III-то ниво;
- интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: https://rzi-yambol.bg/rziwp/
- интернет адрес за служебно заявяване: rzi-yambol@mh.government.bg;
- вид на услугата: първична;
- средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност: електронна персонална идентификация на потребителите
Вътрешен ход на процедурата
ВИД НА ПРОЦЕДУРАТА: ПЪРВИЧНА
Регистрацията на обектите с обществено предназначение се заличава, когато обектът преустанови функционирането си или настъпи промяна в предназначението му.
1. След приемане на документите и регистрация в деловодната система, Директор РЗИ прави резолюция към директор дирекция "Обществено здраве"/началник отдел ДЗК за негова резолюция към инспектор.
2. Определеният инспектор в 7-дневен срок от подаването на заявлението изготвя заповед за заличаване на регистрацията на обект с обществено предназначение. Заповедта за заличаване се издава в три екземпляра – първия за лицето, разкрило обекта, втория – за дирекция "Надзор на заразните болести", в случай на осъществяване на текущ контрол на обекта от нейна страна, и третия – за дирекция "Обществено здраве"/отдел ДЗК за досието на обекта.
Резултат от услугата
Издаване на Заповед за заличаване от регистъра на обектите с обществено предназначение.
Обектът се заличава от регистъра на обектите с обществено предназначение.
Заповедта може да получите по посочения в заявлението начин:
- в Центъра за административно обслужване на РЗИ – Ямбол лично или срещу представено нотариално заверено пълномощно;
- чрез вътрешен или международен лицензиран пощенски оператор на предварително посочен от заявителя точен адрес, като разходите за изпращането са за сметка на заявителя. Разходите за доставката за територията на Република България се заплащат при самата доставка, а в случай на международна пратка - при подаване на заявлението.
- може да бъде електронно подписана и изпратена по електронен път;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване;
Срок на заповедта: постоянен.
Електронен адрес за предложения във връзка с услугата и с облекчаване на режима: rzi-yambol@mh.government.bg