Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 477 Издаване на заверен препис или допълнителен екземпляр от документ

      Регионалните здравни инспекции издават заверено копие на удостоверение или друг документ; заверен препис или допълнителен екземпляр от документ
  • На основание на:
    • Тарифа за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол и националните центрове по проблемите на общественото здраве по Закона за здравето (Загл. доп. - ДВ, бр. 38 от 2011 г.) - чл. 35
    • Тарифа за таксите, които се събират по Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина - чл. 33
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Директор
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • според вида на документа
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Директор
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Директор
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Заявлението, адресирано до Директора на РЗИ-Варна може да бъде подадено по следните начини: а). В звеното за административно обслужване на РЗИ-Варна ет.1 ст.27 и ст.31, като същото може да се внесе и устно, след попълване от длъжностно лице на протокол съгласно образец. б). По електронен път; в). Чрез лицензиран пощенски оператор. Подаването на документи по електронен път се извършва по реда на Наредбата за електронните административни услуги, приета с Постановление № 107 на Министерския съвет от 2008 г. (обн., ДВ, бр. 48 от 2008 г.; изм. и доп., бр. 42 от 2009 г., бр. 58 от 2010 г. и бр. 48 от 2013 г.).

      При отказ за предоставяне на услугата, обжалването е по реда на АПК.

  • Ограничения и условности:
    • Изходящият документ се изготвя в срок от 7 дни и може да бъде получен на мястото, където е заявен, на посочен точен адрес, в случай че е заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор или по електронен път съгласно Наредбата за електронните административни услуги. При заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор изходящият документ се изпраща:

      -като вътрешна препоръчана пощенска пратка или като вътрешна куриерска пратка за сметка на заявителя (получателя); цената за пощенската услуга се заплаща от заявителя при доставяне на пратката;

      -с международна препоръчана пощенска пратка - след предплащане на цената за пощенските услуги от заявителя към съответния орган; цената за пощенската услуга се заплаща от административния/компетентния орган на лицензирания пощенски оператор при подаване на пратката;

      Както и цената на материалния носител на информацията, ако е заявен такъв.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Варна, общ. Варна, гр. Варна, р-н Приморски, гр. Варна, ул. Брегалница 3, п.к. 9000
Код за междуселищно избиране: 052
Телефон за връзка: (052)(052) 634019
Факс: (052)(052) 634648
Адрес на електронна поща: office@rzi-varna.com
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време на ЦАО (ЗАО) без прекъсване в сградата на РЗИ Варна, ет.1, стаи 27 и 31. За информация: телефони 052/665-202 и 052/665-240 (таксува се като обаждане към фиксирана мрежа по тарифата на съответния оператор)
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане