Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Перник, общ. Перник, гр. Перник, ул. „Свети Иван Рилски“ 1Б, п.к. 2300
Код за междуселищно избиране: 076
Телефон за връзка: (076)076 64 99 51, 076649914
Адрес на електронна поща: oblast@pk.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:30, В ОА – Перник работното време е с променливи граници, осем часа дневно, с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,00
часа.
Звеното за административно обслужване е с работно време от 9:00 до 17:30ч. без прекъсване.
Телефон за връзка:
076 64 99 51; 076 64 99 14 - телефонът е стационарен, платен на цената на един градски разговор според тарифния план на съответния потребител.
Заявяване на услугаЗаявяването на административната услуга може да бъде направено:
- лично със заявление в „Център за административно обслужване“(Деловодство) - Областна администрация Перник;
- чрез упълномощен представител в „Център за административно обслужване“(Деловодство)- Областна администрация Перник;
- чрез пощенски оператор ;
- устно, на гише в „Център за административно обслужване“(Деловодство) - Областна администрация Перник при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга;
Приложения:
1. Документ за собственост (отстъпено право на строеж) № ………../……….. г.;
2. Проект за ПУП съгласуван по чл. 128, ал. 6 от ЗУТ;
3. Доказателства за проведено съобщаване на ПУП по чл. 128, ал. 1 и ал. 3 от ЗУТ, с изключение на случаите по ал. 13 и констативен акт за постъпили възражения ;
4. Инвестиционен проект в части…- 3 екземпляра;
5. Оценката за съответствието на част „Конструктивна“, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ;
6. Оценка на съответствието по чл. 142, ал. 6, т.2 и съгласно изискванията на чл. 144, ал. 1, т. 5 от ЗУТ;
7. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
ð Плащането е извършено по електронен път (отбележете със знак X, когато плащането е извършено по електронен път)
Други специфични документи:
1. Разрешително за изграждане на водовземно съоръжение за подземни води и/или разрешително за водовземане, и/или разрешително за заустване на отпадъчни води , издадени по реда и в случаите, предвидени в Закона за водите, съгласно чл. 144, ал. 1, т. 6 от ЗУТ;
2. Положително становище на органите за пожарна безопасност и защита на населението за строежите от първа, втора и трета категория, съгласно чл. 143, ал. 1, т. 2 от ЗУТ;
3. Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, съгласно чл. 143, ал. 1, т. 3 от ЗУТ;
4. Влезли в сила административни актове, необходими за разрешаване на строителството;
5. Съгласуване с Министерството на културата при условията на Закона за културно наследство (за недвижими културни ценности и за строежи в техните граници и охранителните им зони);
6. Решение по ОВОС (при необходимост);
7. Документ удостоверяващ строителната стойност на обекта.
Изпълнение на услугата- По чл. 142, ал. 6, т.1 - Решение на Областния експертен съвет по устройство на територията за оценка на съответствието (задължително в случай, че няма изготвен комплексен доклад по чл. 142, ал. 6, т.2)
- одобрен проект с печат на Областния управител, съгласно чл. 145, ал.1, т. 2 от ЗУТ - Заповед на Областния управител
Закон за устройство на територията
Тарифа № 14 за таксите, които се събират в системата на МРРБ и от областните управители
За услугата се заплаща таксаТарифа No14 за таксите, които се събират от МРРБ и областните управители
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта