Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Териториално селищно устройство, строителство и екология"
Адрес: обл. Ямбол, общ. Елхово, гр. Елхово, ул. Търговска № 13, п.к. 8700
Код за междуселищно избиране: 0478
Телефон за връзка: (0478)81270
Факс: (0478)88034
Адрес на електронна поща: obshtina@elhovo.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време на служителите в „Центъра за административно обслужване” е от 8,00 ч до 17,00 ч., като почивките се ползват по начин осигуряващ непрекъсваем режим на работа, с горепосочената продължителност. В случай, че в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на ЦАО продължава до приключване на тяхното обслужване, но не по-късно от 19.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаНеобходими документиЗаявление по образец
Оригинал на разрешение за строеж
Документ за собственост (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Одобрени строителни книжа (проекти, стр. р-ия и др.) - (по служебен път)
Акт обр. 14 за приемане на конструкцията
Удостоверение за актуално състояние (само за фирми) – (по служебен път)
Нотариално заверено пълномощно(когато заявлението се подава от пълномощник на заявителя)
Начини на получаване на резултата от услугатаЛично от звеното за административно обслужване;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване;
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаТакса: 50 % от стойността на първоначалното разрешение за строеж / Закон за устройство на територията – чл.153, ал.4/
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път