Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
							Отдел "Гражданска регистрация на населението"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Централен, ул. "Христо Г. Данов" №39, п.к. 4000
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: (032)658 203 658 205
Адрес на електронна поща: centralgrao@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от  08:30 до  17:15, Административно обслужване
Работното време на администрацията е без прекъсване за обедна почивка. Всеки работен ден с изключение на официалните празници.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
 						 
						
						Заявяване на услугатаНеобходими документи:
- Документ за самоличност
 
- Нотариално заверено пълномощно (в случаите, когато лицето не се явява лично)
 
- Искане от лицето или наследник за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението
 
 											
											Предоставяне на услугата.Предоставяне на услугата:
Удостоверение за липса на съставен акт за гражданско състояние (акт за раждане, акт за смърт). 
 
Кой може да заяви услугата:  
 
·         Лицето, за което се отнася липсващия акт за раждане, на неговите родители/законните му представители.
·         Наследниците на починалото лице от акта за смърт.
·         Всяко лице, което черпи права от акта за граждански брак или от издаването на удостоверението за сключен граждански брак, при наличието на предпоставките за представяне на официални документи по Граждански процесуален Кодекс, Наказателно-процесуален кодекс и Административно прецесуален кодекс.
·         Законен представител на правоимащо лице, както и лице, което е изрично упълномощено с нотариално заверено пълномощно от правоимащото лице.
Необходими документи:
Искане по образец за издаване на удостоверение въз основа регистъра на населението;
 Документ за самоличност;
 Нотариално заверено пълномощно (в случаите, когато лицата не се явяват лично).
Възможни начини за заявяване
• Със заявление на гише в център за административно обслужване;
 • По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване.
 
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини: 
 
·         лично от звеното за административно обслужване; 
·         чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга; 
·         по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
 
						 
						
					    	
							За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 2.00 лв. / 1.02 €
За бърза услуга 4.00 лв. / 2.05 €
За експресна услуга 6.00 лв. / 3.07 €
Обикновена услуга – до 5 работни дни
Бърза услуга – до 3 работни дни
Експресна услуга – до 1 работен ден
 
Банкова сметка за заплащане на такси и цени за услуги в район „Централен“
ИНСТИТУЦИЯ: ОБЩИНА ПЛОВДИВ – "РАЙОН ЦЕНТРАЛЕН"
БАНКОВА СМЕТКА:
IBAN: BG 66 IORT 73753102000100
BIC: IORT BGSF
ИНВЕСТБАНК АД – ГР. ПЛОВДИВ
*Забележка: За основание на превода, посочвайте вида на услугата!
 Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път