Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Сердика, ул. Враня 20, етаж 2, п.к. 1233
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)813 04 13
Адрес на електронна поща: priemna@srzi.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работното време на ЗАО е без прекъсване за обедна почивка. Всеки работен ден с изключение на официалните празници.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Предмет на услугатаРегистрацията на обектите с обществено предназначение се заличава, когато:
1. обектът преустанови функционирането си;
2. настъпи промяна в предназначението на обекта;
3. се установят нарушения на здравните изисквания, създаващи непосредствена опасност за живота и здравето на хората, за което директорът на Столична РЗИ е издал заповед за спиране експлоатацията на обекта или дейността;
4. не се изпълнят принудителните административни мерки, наложени от органите на държавния здравен контрол, поради което директорът на Столична РЗИ е издал заповед за спиране експлоатацията на обекта или дейността.
Заявявител на услугатаФизическо или юридическо лице, което е преустановило дейността на вписан в регистъра обект с обществено предназначение.
Необходими документи и начини на подаванеНеобходими документи:
Заявление по образец
Съобразно наличните технически възможности на заявителя, писменото уведомление могже да се подаде по:
- електронен път на адрес: priemna@srzi.bg
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги, предоставяни от Столична РЗИ: https://srzi.bg/bg/elektronni-administrativni-uslugi
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес 1233 гр. София, ул. „Враня“ № 20 (разходите за доставка са за сметка на заявителя на услугата);
- в Звеното за административно обслужване (Приемна) на ул. „Враня“ № 20, етаж 2
Услугата може да бъде заявена и устно пред служителя в Звеното за административно обслужване. Устното заявяване на услугата се отразява в протокол по образец Протоколът се подписва от заявителя и длъжностното лице от Звеното за административно обслужване, което го е съставило.
Вътрешен ход на процедуратаСлед приемане на документите, служител от Звено административно обслужване (Приемна), прави регистрация в деловодната система и ги представя на директора на Столична РЗИ за резолюция.
Служителя, след и съобразно резолюцията на директора на Столична РЗИ, разпределя документите и ги предава на директор дирекция „Обществено здраве“ за негова резолюция към служител.
Определеният специалист с резолюцията на директор дирекция „Общественоздраве“ в 7-дневен срок от подаването на заявлението изготвя заповед за заличаване на регистрацията на обект с обществено предназначение.
Заличаването на регистрацията се извършва със заповед на директора на Столична РЗИ.
Заповедта подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс. Обжалването на заповедта не спира изпълнението ?.
Промените в данните и обстоятелствата, вписани в регистъра, се извършват върху електронния носител, като в него се запазва само актуалната информация.
Начин на получаване на резултата
- В Звеното за административно обслужване (Приемна) на ул. „Враня“ № 20, етаж 2 лично или срещу предоставено нотариално заверено пълномощно;
- чрез вътрешна или международна препоръчана пощенска пратка от лицензиран пощенски оператор на предварително посочен от заявителя точен адрес, като разходите за изпращането са за сметка на заявителя. Разходите за доставка за територията на Република България се заплащат при самата доставка, а в случай на международна пратка – при подаване на заявлението;
- по електронен път с електронен подпис
Наредба №9 за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение,контролирани от регионалните здравни инспекции