Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2054 Съгласуване и одобрявяне на инвестиционни проекти, по които се издава разрешение за строеж

      Инвестиционните проекти подлежат на съгласуване и одобряване и са основание за издаване на разрешение за строеж, ако е извършена предварителна оценка за съответствие с предвижданията на подробния устройствен план, с правилата и нормативите по устройство на територията, с изискванията към строежите съгласно нормативните актове за функционалност, транспортна достъпност, опазване на околната среда и здравната защита, както и за взаимната съгласуваност между отделните части на проекта. Върху всяка част от инвестиционните проекти се вписва номерът на разрешението за строеж, към което се одобряват.
      Процесът на одобряването може да завърши с или без издаване на разрешение за строеж. Инвеститорът посочва в заявлението кой от двата варианта да се изпълни.
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 142; чл. 144; чл. 145, ал. 1; чл. 145, ал. 3
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни; 30 дни;
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Постоянен.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      ·            Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·            Устно в Центъра за административно обслужване.

      ·          Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/investments-and-construction/560df7a0-8634-47d0-aece-6bb5e8ca04ae 

      ·            Чрез лицензиран пощенски оператор.

      ·            На e-mail: postbox@troyan.bg.

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:

      ·          Документ за собственост (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 01.12.2019 г.)

      ·          Оригинална виза за проектиране или цветно копие на ПУП.

      ·          Проекти в 3 комплекта с части: архитектурна, конструкции/констр.експертиза, ЕЛ, ВиК,  ВП с трасировъчен план,     ОВКИ, ТТЕ, ПБЗ.

      ·          Оценка за съответствие на част ”Конструктивна” по чл.142, ал.10 от ЗУТ.

      ·          Оценка за съответствие по чл.142, ал. 6 от ЗУТ.

      ·          Решение по оценка на въздействието върху околната среда (при необходимост).

      ·          Договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техн.инфраструктура.

      ·          План по чл.11, ал.1 от Закона за управление на отпадъците, в обхват, определен в Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали (при необходимост).

      ·          Оценка за съответствие по чл.142, ал. 11 от ЗУТ.

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

      ·          Община Троян (Публичен регистър на Агенция по вписванията)

      ·          Община Троян.

      ·          Проектант.

      ·          Правоспособен инженер конструктор.

      ·          Експертен съвет или регистрирана фирма консултант.

      ·          РИОСВ.

      ·          Експлоатационни дружества.

      ·          Правоспособен проектант.

      ·          Физически или юридически лица.

  • Ограничения и условности:
    • НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ ОДОБРЯВАНЕТО В СРОК:

      ·          30 дни – чл.144, ал.3, т.2 от ЗУТ.

      ·          14 дни - чл.144, ал.3, т.1 от ЗУТ.

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      ·            Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·            По електронен път на точно упомената електронна поща.

      ·            Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      o     Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

      o     Като вътрешна куриерска пратка.

      o     Като международна препоръчана пощенска пратка.

       

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ОДОБРЯВАНЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

       

       

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Отдел "Услуги на гражданите"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Троян, гр. Троян, гр.Троян, пл. "Възраждане" № 1, п.к. 5600
Код за междуселищно избиране: 0670
Телефон за връзка: (0670)68041
Факс: (0670)68060
Адрес на електронна поща: anita@troyan.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, понеделник-петък без почивка
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане